db m@x intresten
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
db m@x intresten
Mijn intresten op db Intensiv Plus en db Plus zijn nog steeds niet gecrediteerd.
Iemand al nieuws?
Iemand al nieuws?
Re: db m@x intresten
ik ook nog niet ; ik heb deze rekening nog maar een paar maanden, maar heb al gemerkt dat de verwerking merkelijk trager verloopt dan bij andere internetbanken
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
Ranter
Nee, zou normaal gezien voor morgen zijn.
Hierover werd er trouwens al een topic over geopend :
https://www.spaargids.be/sparen/index.p ... 75&lang=nl
Heel opvallend hoe traag DB wel is...ivm andere internetbanken.
Hierover werd er trouwens al een topic over geopend :
https://www.spaargids.be/sparen/index.p ... 75&lang=nl
Heel opvallend hoe traag DB wel is...ivm andere internetbanken.
bedankt!
-
Lupudebani
Ik begrijp niet waar jullie je kunnen druk over maken.
De rente wordt steeds bijgeschreven met valuta datum van 01/01/09= dwz
dat de rente intrest opbrengt vanaf 01/01/09.
Dat is bij iedere bank zo.

Ik wil mijn cash + rente overschrijven naar rekeningen die meer opbrengen en dan kan nu nog niet en kan nadien helaas ook niet met terugwerkende kracht. Elke dag dat dit langer duurt verlies ik rendement dat verdwijnt in de zakken van Deutsche Bank.
-
Ranter
Klopt volledig, maar het gaat bij mij eerder om het principe...Lupudebani schreef: Ik begrijp niet waar jullie je kunnen druk over maken.
![]()
Bij andere banken zoals bv KBC, Rabo.be gaat dit zonder probleem (mss met uitzondering van dit jaar
-
bibieke73
Hier ook in blijde verwachting van intrest DB.
In een computertijdperk van vandaag zou zo'n late storting/berekening van intresten niet meer mogen vind ik.
Je hebt recht van de eerste dag van het jaar om te doen wat je wil met verworven kapitaal. Dan liefst ook een tijdige betaling. Voor het zelfde geld schiet er inderdaad een mooie kans aaan je neus voorbij om ergens elders in te beleggen.
We hebben zoal weinig te zeggen ... graag toch beetje eerbied van de banken aan de spaarders !!!
In een computertijdperk van vandaag zou zo'n late storting/berekening van intresten niet meer mogen vind ik.
Je hebt recht van de eerste dag van het jaar om te doen wat je wil met verworven kapitaal. Dan liefst ook een tijdige betaling. Voor het zelfde geld schiet er inderdaad een mooie kans aaan je neus voorbij om ergens elders in te beleggen.
We hebben zoal weinig te zeggen ... graag toch beetje eerbied van de banken aan de spaarders !!!
Pff... al mijn rekeningen bij DB staan nog steeds op datum van 02 januari... Tuurlijk ook geen intresten... Ze zullen daar niet op het kantoor raken door de sneeuw?
DB kon blijkbaar in hun brief van 22-12 reeds een berekening van de intresten voor het jaar 2008 makenxyper schreef: Pff... al mijn rekeningen bij DB staan nog steeds op datum van 02 januari... Tuurlijk ook geen intresten... Ze zullen daar niet op het kantoor raken door de sneeuw?
Daaruit kon misschien afgeleid worden dat ze echt niet van zin waren, om zich te haasten om de effectieve storting van de intresten snel uit te voeren.
Voor de klanten die hun interest (en kapitaal) niet onmiddellijk nodig hebben, is er geen probleem : valuta datum zal 01/01/09 zijn en de interest brengt onmiddellijk nieuwe basis interest op. Dus, je cumuleert de verworven interesten ...
Heb net eens gebeld om te horen of men daar niet in slaap was gesukkeld. Intrest zal er vanmiddag op staan, valutadatum 1/1/9. Toch ook nog eens gevraagd wanneer ze van plan zijn om hun voorhistorisch en ultratrage betalingssysteem gaan moderniseren: er komen meerdere klachten binnen maar men weet verder ook niks.xyper schreef: Pff... al mijn rekeningen bij DB staan nog steeds op datum van 02 januari... Tuurlijk ook geen intresten... Ze zullen daar niet op het kantoor raken door de sneeuw?
-
bibieke73
bedragen spaarrekening DB aangepast met intrest
nog wel geen transactie zichtbaar
nog wel geen transactie zichtbaar
Ik ben reeds klant bij Deutsche Bank van in de "Credit Lyonnais"-tijd, en Deutsche Bank is "traditioneel" traag met het verwerken van hun interesten. Dat kan gemakkellijk 1 à 2 weken duren. Dat dateert uit de tijd dat ze per 15 dagen rekeninguittreksels sturen, dus volgens hen is alles OK als het binnen de eerste 14 dagen van het jaar is verwerkt. Ze denken dat je dat geld toch niet dringend nodig hebt, vandaar. En alhoewel het jou geen euro extra kost, geeft het hen een aantal dagen extra manoeuvreer-ruimte met een gigantisch bedrag aan interesten die nog niet moeten ter beschikking gesteld worden.
Da's nog één van de "niet-zo-nette" overblijfselen van de "banken-trucs" (zoals valutadagen, lange ransfertijden tussen banken etc) uit het verleden. Ik vind het ook bizar dat ze daar - na al die jaren - nog geen komaf hebben mee gemaakt.
Da's nog één van de "niet-zo-nette" overblijfselen van de "banken-trucs" (zoals valutadagen, lange ransfertijden tussen banken etc) uit het verleden. Ik vind het ook bizar dat ze daar - na al die jaren - nog geen komaf hebben mee gemaakt.
Indeed , staan er sinds deze middag op ....wim74 schreef:Heb net eens gebeld om te horen of men daar niet in slaap was gesukkeld. Intrest zal er vanmiddag op staan, valutadatum 1/1/9. Toch ook nog eens gevraagd wanneer ze van plan zijn om hun voorhistorisch en ultratrage betalingssysteem gaan moderniseren: er komen meerdere klachten binnen maar men weet verder ook niks.xyper schreef: Pff... al mijn rekeningen bij DB staan nog steeds op datum van 02 januari... Tuurlijk ook geen intresten... Ze zullen daar niet op het kantoor raken door de sneeuw?