DB M@x
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
DB M@x
Ik zag bij mijn rekening 'Financiële reserve' staan. Kan iemand me uitleggen wat dit precies inhoud?
-
Cisse
Re: DB M@x
Is dat niet het bedrag dat je wordt toegestaan om in het rood te gaan? Uiteraard achteraf terug te betalen met de nodige debetrente.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Aha.. verklaart al een hele hoop. Maar waarom voegen ze dat samen met het saldo? Zo maken ze het niet overzichtelijk.
-
Cisse
Tja, je hebt gelijk. Het heeft bij mij ook een tijdje geduurd alvorens ik aan die vier verschillende saldo's bovenaan mijn scherm aan uit kon.
Ik vrees dat één en ander met de agressieve politiek van DB te maken heeft. Ze willen een soort van virtueel saldo creëren waar je zogezegd recht op hebt en waarvan ze hopen dat je dat daadwerkelijk ook gaat spenderen. Ze vergeten er alleen bij te zeggen dat je het achteraf dubbel en dik mag terugbetalen.
Ik vrees dat één en ander met de agressieve politiek van DB te maken heeft. Ze willen een soort van virtueel saldo creëren waar je zogezegd recht op hebt en waarvan ze hopen dat je dat daadwerkelijk ook gaat spenderen. Ze vergeten er alleen bij te zeggen dat je het achteraf dubbel en dik mag terugbetalen.