de "11 maanden" banken
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
de "11 maanden" banken
Is er ergens een lijst te vinden van welke banken de "11 maanden" procedure toepassen voor de renteberekening ?
Ik had graag nog wat geld in januari overgeschreven naar Rabobank, maar ik zie dat deze de 12 maanden-procedure gebruiken.
Dan zie ik mijn interest pas in 2012. Dus niet dan.
och ja, en voor iedereen natuurlijk een goei gezondheid in 2010 en alles wat ge nog meer wenst.
Ik had graag nog wat geld in januari overgeschreven naar Rabobank, maar ik zie dat deze de 12 maanden-procedure gebruiken.
Dan zie ik mijn interest pas in 2012. Dus niet dan.
och ja, en voor iedereen natuurlijk een goei gezondheid in 2010 en alles wat ge nog meer wenst.
Re: de "11 maanden" banken
BMPB Top en Argenta (op de e-spaar na bij mijn weten).
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Er is reeds een topic over:
https://www.spaargids.be/sparen/forum/i ... pic=7899.0
De enige banken zijn Argenta ( alle spaarrekeningen, inclusief e-spaarrekening), BMPB Top ( vanaf 10.000 €) en BNP Paribas Fortis Premium online rekening ( vanaf 12.500 €, promotieactie voor januari 2010).
https://www.spaargids.be/sparen/forum/i ... pic=7899.0
De enige banken zijn Argenta ( alle spaarrekeningen, inclusief e-spaarrekening), BMPB Top ( vanaf 10.000 €) en BNP Paribas Fortis Premium online rekening ( vanaf 12.500 €, promotieactie voor januari 2010).
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
Dit topic gaat dan ook dicht. Gelieve verder te gaan in het andere topic.
vaganzza[at]spaargids[punt]be