De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Mij inziens volg je beter: Olieprijs, verkiezingen NL, Turkije, fed hike, Trump na 100dagen, brexit een stap dichter.
Periodiek komen er zaken die moeten verteerd worden: Renzi in Italie, verkiezing in oostenrijk met Van der Bellen vs Norbert Hofer. En deze zaken roepen op om stil te staan bij de huidige koersen.
Het is omdat de markten hoog staan dat men op eieren loopt.
Periodiek komen er zaken die moeten verteerd worden: Renzi in Italie, verkiezing in oostenrijk met Van der Bellen vs Norbert Hofer. En deze zaken roepen op om stil te staan bij de huidige koersen.
Het is omdat de markten hoog staan dat men op eieren loopt.
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Renteverhoging van de FED. Hard tegen onzacht.
Daar gaat de staatsschuld, dat wordt dramatisch.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Beurs reageert zoals verwacht totaal niet. Waar heb je het over?Spruitekop schreef:Renteverhoging van de FED. Hard tegen onzacht.
-
pisa
Ja, de beurs is altijd logischomega6 schreef:Beurs reageert zoals verwacht totaal niet. Waar heb je het over?Spruitekop schreef:Renteverhoging van de FED. Hard tegen onzacht.
En hebt u de goudprijs vandaag wel bekeken?
Waarom EUR/USD nu naar omhoog? Je zou eerder omgekeerde of niks verwachten..
De markt verwachtte dat er nog extra renteverhogingen kwamen. Maar dat werd vandaag ontkracht... Dit jaar nog 2 & volgend jaar 3 zoals eerder voorzien door de FED.omega6 schreef:Waarom EUR/USD nu naar omhoog? Je zou eerder omgekeerde of niks verwachten..
edit; zelfde reactie geldt voor goudprijs. Logisch gezien de verwachtingen
Wanneer had men nog extra verhogingen verwacht? 3 dit jaar effectief doorvoeren lijkt me al meer dan genoeg.Umi schreef:De markt verwachtte dat er nog extra renteverhogingen kwamen. Maar dat werd vandaag ontkracht... Dit jaar nog 2 & volgend jaar 3 zoals eerder voorzien door de FED.omega6 schreef:Waarom EUR/USD nu naar omhoog? Je zou eerder omgekeerde of niks verwachten..
-
pisa
Het gaat om een aantal hele kleine verhogingetjes. Liever een aantal heel kleine dan één grote. Van één grote zijn de gevolgen niet te overzien.omega6 schreef:Wanneer had men nog extra verhogingen verwacht? 3 dit jaar effectief doorvoeren lijkt me al meer dan genoeg.Umi schreef:
De markt verwachtte dat er nog extra renteverhogingen kwamen. Maar dat werd vandaag ontkracht... Dit jaar nog 2 & volgend jaar 3 zoals eerder voorzien door de FED.
Als ik wat rondlees lijkt het probleem elders te zitten. Wat Umi zegt klopt. Men had blijkbaar nog meer renteverhogingen verwacht. Vreemd dat niemand dat hier voordien vermeld heeft.
-
pisa
Inderdaad: De FED heeft nagelaten de forumleden van spaargids.be in te lichten.omega6 schreef:Als ik wat rondlees lijkt het probleem elders te zitten. Wat Umi zegt klopt. Men had blijkbaar nog meer renteverhogingen verwacht. Vreemd dat niemand dat hier voordien vermeld heeft.
Hoe durven ze !!!
En zeker u hebt recht op die informatie !!!
De forumleden moeten al het denkwerk dan maar voor u doen, u hebt er recht op !!!
Mijn gedachte zat dus fout. Ik zag een correctie aankomen maar ondertussen staan de indexen weer 2% hoger.
Ik vraag me af tot welk niveau we terug zullen zakken als die correctie er komt? Is dat 3550 (de laatste steun van februari 2017) of zakken we door naar 3450 (november en december 2016)?
Ik vraag me af tot welk niveau we terug zullen zakken als die correctie er komt? Is dat 3550 (de laatste steun van februari 2017) of zakken we door naar 3450 (november en december 2016)?
@kevva Goldman Sach verwacht een correctie maar raadt onmiddelijk aan om dan de dips te kopen. Ze verwachten nog steeds dat de S&P500 hoger zal eindigen
@pisa Hang toch niet zo de relnicht uit. Wees er alleen op dat hier al maanden over de Fed gesproken wordt er niemand hier had opgemerkt dat men eigenlijk nog meer dan 3 verhogingen verwachtte. Bedoeling van een forum is van mekaar te informeren, niet uit te kafferen, maar dat lijk jij dus niet te willen snappen.
@pisa Hang toch niet zo de relnicht uit. Wees er alleen op dat hier al maanden over de Fed gesproken wordt er niemand hier had opgemerkt dat men eigenlijk nog meer dan 3 verhogingen verwachtte. Bedoeling van een forum is van mekaar te informeren, niet uit te kafferen, maar dat lijk jij dus niet te willen snappen.
Laatst gewijzigd door omega6 op 16 maart 2017, 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
pisa
Misschien kunt u ook eens dankbaarheid tonen voor het antwoorden op al uw vragen?omega6 schreef:...
@pisa Hang toch niet zo de relnicht uit. ...
U plaatst zelden een constructieve bijdrage, maar bent hier ongetwijfeld de kampioen in het vragen stellen. Daar is op zich niets mis mee, maar enige dankbaarheid is dan wel op zijn plaats.
We gaan toch niet terug naar de tijd dat u eiste dat uw vragen beantwoord werden, en kwaad werd als dat niet zo was? U heeft nog topics geopend, en was kwaad als er geen antwoord op kwam. Ik herinner me zo nog reacties van u, in de aard van: "Reeds 350 views, maar niemand die de moeite doet om te antwoorden."
Edit: en nu heeft u ook uw post zelf ondertussen veranderd.... Een vroeger forumlid @Marc1 was daar ook een kampioen in. Hij quote altijd de volledige post. Maar als anderen dat dan niet deden bij hem (de webmaster bestrijdde die praktijk actief) , veranderde hij zelf zijn eigen post.
Vandaag verlaten Ahold-Delhaize en Elia de BEL20. Toevallig de enige 2 die ik heb.
Aperam en Sofina komen in de plaats.
Aperam en Sofina komen in de plaats.
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
Had jij ook geen Ageas, reteiP?