De Blick
TIP
Re: De Blick
De man is een econoom, en in die rol kan ik hem ook wel apprecieren. Daar gaat het hier denk ik niet om. Bekijk de prestaties van zijn fondsen, die zijn heel slecht. Door een 50/50 mix van aandelen en obligaties in een goeie ETF te nemen haal je in alle tijden een rendement dat superieurs is en een risico dat lager ligt. Het zijn fondsen die gericht zijn op de slecht geinformeerde belegger, die puur afgaat op de naam Noels.VTEC schreef: ↑20 april 2026, 12:14 Die man is toch geen luchtverkoper of charlatan te noemen? Ik had zijn boek Econoshock mee in de bagage op vakantie in 2009. Zeer interessante lectuur en een aanrader om zelfs nu nog eens te herlezen bijna 2 decennia later. Al is er intussen wel een update uitgekomen van het boek.
Laatst gewijzigd door patrick4 op 20 april 2026, 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Strookje afknippen en laten ondertekenen door ouders of voogd.
------------ 8< -------------------------------------- knip hier----------------------------------------------
------------ 8< -------------------------------------- knip hier----------------------------------------------
Re: De Blick
Ik ben zelf ook econoom van +/- dezelfde generatie, dus ik volg Noels, Schoors, Peersman, Roossens en een aantal hoofdeconomen (De Leus, Brzeski, …) etc hun boeken, opiniestukken, vlogs uit interesse.
Geen flauw idee over Noels zijn Econopolis fondsen, nooit naar gekeken, niet in geïnteresseerd.
En uiteraard lees ik ook wat gepost wordt op SG
Vooral om mijn lachspieren te trainen de laatste tijd, na al die economische droge shit moet een mens ook eens kunnen lachen
Geen flauw idee over Noels zijn Econopolis fondsen, nooit naar gekeken, niet in geïnteresseerd.
En uiteraard lees ik ook wat gepost wordt op SG
Vooral om mijn lachspieren te trainen de laatste tijd, na al die economische droge shit moet een mens ook eens kunnen lachen