De crash van 2017
TIP
Re: De crash van 2017
Op verzoek...dreamy schreef:
Ik gok op een crash in 2018. Wie opent straks het nieuwe topic?
Als je juist gokt, heb je geen verliezen...
Vandaag de verjaardag van de crash in 1987. 

-
- VIP member
- Contacteer:
Hopelijk heb ik van de volgende net zo weinig last als die

Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
Geeft een mooi overzicht:https://beursadvies.be/archieven/komt-e ... -2017-2018
Een correctie mag wel, de kans om wat bij te kopen 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
De beurzen hebben zich niet de minste schrik laten aanjagen door een aantal belangrijke gebeurtenissen deze en vorige week: de Catalaanse crisis, de vergadering van de ECB, de vergadering van de Fed, de renteverhoging door de Britse centrale bank, de aanstelling van een nieuwe bestuurder van de Fed en het Amerikaanse banenrapport. Ik denk dat de markten rustig naar het jaareinde aan het kabbelen zijn en dat de crash niet meer voor dit jaar zal zijn.
Des te strakker de elastiek op dit moment staat, bij het minste kan het hard naar beneden gaan. Er zit geen bodem meer onder...Yaris schreef: ↑3 november 2017, 17:25 De beurzen hebben zich niet de minste schrik laten aanjagen door een aantal belangrijke gebeurtenissen deze en vorige week: de Catalaanse crisis, de vergadering van de ECB, de vergadering van de Fed, de renteverhoging door de Britse centrale bank, de aanstelling van een nieuwe bestuurder van de Fed en het Amerikaanse banenrapport. Ik denk dat de markten rustig naar het jaareinde aan het kabbelen zijn en dat de crash niet meer voor dit jaar zal zijn.
@Kevva: aandelen vallen niet zomaar naar beneden omdat ze hoog staan. Er moet een oorzaak zijn. Zeg me dan eens wat jij als mogelijke oorzaak ziet. Een renteverhoging volgens mij niet, die is al ingecalculeerd. Slechte bedrijfsresultaten ook niet want de meeste bedrijfsresultaten zijn goed. Wat dan wel?
De economie is aan het verbeteren. Alle macro-economische indicatoren geven dat aan. Het is normaal dat aandelen dan ook stijgen. Ik zie geen zeepbel. De hausse is verklaarbaar en gegrond.
De economie is aan het verbeteren. Alle macro-economische indicatoren geven dat aan. Het is normaal dat aandelen dan ook stijgen. Ik zie geen zeepbel. De hausse is verklaarbaar en gegrond.
Domme praat van Trump en trade gevolgen voor de VS met z'n asia-trip binnenkort?
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
Er is nog maar één dag tijd voor de crash van 2017. Spannend. ˆˆ
Yaris, dit onderwerp is geopend met een knipoog...
Er zijn dan wel 37 pagina's met al dan niet serieuze reacties op gevolgd. Gelukkig loopt er al een draadje over de crash van 2018. Dat gaat met een even grote sisser aflopen als die van 2016 en 2017.