De goedkoopste auto (zelfs elektrisch...)
De goedkoopste auto (zelfs elektrisch...)
https://youtu.be/qxl_vgYP3Rg
Changli.. Zoek het gerust op. Het is een Chinees automerk (als je het zo kan noemen).
Te koop via Alibaba voor ongeveer 1000 euro, achteruitrijcamera en batterij voor elektrisch rijden inbegrepen.
Maar niet vergeten dat er verzendkosten en importtaksen moeten betaald worden.. dan wordt het rond de 2500 euro.
Changli.. Zoek het gerust op. Het is een Chinees automerk (als je het zo kan noemen).
Te koop via Alibaba voor ongeveer 1000 euro, achteruitrijcamera en batterij voor elektrisch rijden inbegrepen.
Maar niet vergeten dat er verzendkosten en importtaksen moeten betaald worden.. dan wordt het rond de 2500 euro.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 6 juni 2020, 16:54, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: De goedkoopste auto (zelfs elektrisch...)
Het is ni gezegd of die gehomologeerd is om op de Belgische wegen te rijden.haelewyn schreef: ↑6 juni 2020, 14:37 https://youtu.be/qxl_vgYP3Rg
Te koop via Alibaba voor ongeveer 1000 euro, achteruitrijcamera en batterij voor elektrisch rijden inbegrepen, voor 1000 euro.
Kopen kan altijd natuurlijk maar er hier mee mogen rijden???
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Zo'n ding wordt niet ingeschreven als auto.
Het schijnt vooral bedoeld te zijn om mee te rijden op niet openbaar domein..
Het schijnt vooral bedoeld te zijn om mee te rijden op niet openbaar domein..
Een elektrische fiets met 4 wielen en een dak op ? Plus enkele extra's.
Misschien dat je het wel ingeschreven krijgt als vierwielige bromfiets. Aka een droogbrommer !
Ik weet al wat mijn volgende auto wordt als ik er een naar mijn stand koop ! Om mee naar de bijscholing te rijden he Jef ;-)
Ik weet al wat mijn volgende auto wordt als ik er een naar mijn stand koop ! Om mee naar de bijscholing te rijden he Jef ;-)
Vertel?
Dat ding in elk geval al niet want je kan er hier niet mee op de openbare weg.

Dat ding in elk geval al niet want je kan er hier niet mee op de openbare weg.
Mja.... homologatie van uniek voertuig zal ook niet door kunnen gaan want dat is duur en die kar voldoet aan niet veel technische vereisten.
-
- Hero Member
- Contacteer:
In Frankrijk is iets soortgelijks (Ligier) nogal populair als zatlappenvoiture. Mensen die hun rijbewijs kwijt zijn kunnen daar nog mee rondtuffen. Anderen ook natuurlijk, maar die naam heeft het daar toch nogal...
De goedkoopste Ligier kost nieuw 10.000 €.
En is groter en ruimer dan dit ding.
En je mag er mee de weg op.
Moeilijk te vergelijken dus.
En is groter en ruimer dan dit ding.
En je mag er mee de weg op.
Moeilijk te vergelijken dus.
In die Chinese voiture passen wel vier volwassenen dacht ik (geen dikkerds) en er zijn meerdere versies van.
In een Ligier toch maar 2 personen of maken ze die tegenwoordig groter ?
Als ik 10.000 euro had en geen cent meer is er nog altijd wel wat anders te koop. Dan liever een Dacia.
In een Ligier toch maar 2 personen of maken ze die tegenwoordig groter ?
Als ik 10.000 euro had en geen cent meer is er nog altijd wel wat anders te koop. Dan liever een Dacia.
Een tijdje geleden had ik een gesprek met een garagist die Ligier verkoopt. Ik vroeg hem wie in godsnaam nu meer dan 10.000 € wil neertellen voor een vierkante doos waar je max 45 km/uur mee kan rijden. Viel bijna van mijn stoel van zijn antwoord. Bleek dat de meerderheid van de kopers mensen zijn die geboren zijn voor 14 feb 61 en die daarom geen rijbewijs moeten hebben om met zo'n karretje rond te tuffen. Hij voegde er ietwat verlegen aan toe dat het dan ook nog eens mensen zijn die niet in staat zijn een rijbewijs te halen ( hj zei bijna omdat ze te d*m zijn ) maar wel zonder enige kennis van de wegcode de baan op mogen. Wel als je eens rondkijkt wie met zo'n karretje rondtuft, een kleine minderheid niet te na gesproken, moet ik die man gelijk geven.
https://www.neuwagenkauf.com/renault-cl ... __9823.php
Een Renault Clio biedt veel waar voor je geld voor 10.000 euro.
Een Renault Clio biedt veel waar voor je geld voor 10.000 euro.
-
geen 1,5 meter afstand gehouden
geen 1,5 meter afstand gehouden
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.