De Grote Geldbarometer
TIP
De Grote Geldbarometer
Daarnet naar het VTMnieuws gekeken en Paul D'Hoore horen spreken over de beloftevolle aandelen voor het jaar 2015.
1. Delhaize
2. Melexis
3. CFE
4. Kinepolis
4. Euronav
4. Sipef
Uiteraard is het niet slim om >50% van je kapitaal in Delhaize of Melexis te steken, dixit Paul. (cfr. L&H, Thromo, Foertis)
Maar 20-25% van je kapitaal verspreiden over de 6 aandelen zou toch sowieso rendabel moeten zijn over gans 2015, rendement van 5%-10%-15%-20%?
1. Delhaize
2. Melexis
3. CFE
4. Kinepolis
4. Euronav
4. Sipef
Uiteraard is het niet slim om >50% van je kapitaal in Delhaize of Melexis te steken, dixit Paul. (cfr. L&H, Thromo, Foertis)
Maar 20-25% van je kapitaal verspreiden over de 6 aandelen zou toch sowieso rendabel moeten zijn over gans 2015, rendement van 5%-10%-15%-20%?
-
- Newbie
- Contacteer:
Re: De Grote Geldbarometer
Er is een grote beurscrash op komst die zijn gelijke niet kent.Ik blijf ver weg van de beurs tot de beurscrash komt en dan durf ik 50% van mijn vermogen in gekelderde aandelen steken...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Daar heb je 100% gelijk in. Maar als je hem toch kan voorspellen, geef ons dan meteen ook de datum mee.
Zowel op Delhaize als Euronav zitten shorters.
Bij Euronav zijn er onlangs een aantal insider verkopen geweest...
Bij Euronav zijn er onlangs een aantal insider verkopen geweest...
Mogen ze zomaar specifieke aandelen aanraden aan Jan Modaal? Toch raar om dit in een nieuwsuitzending te zien.
de beurs stijgt al 3 jaar, moet er nog zand zijn.
En daarmee bedoel je, Patrick?
Had er ook geen goed gevoel bij. Bijna 50% moet in aandelen belegd zijn volgens vtm nieuws (op basis van advies van zes banken)jens_dev schreef:Mogen ze zomaar specifieke aandelen aanraden aan Jan Modaal? Toch raar om dit in een nieuwsuitzending te zien.
-
- Newbie
- Contacteer:
Ik weet niet wanneer de volgende beurscrash zal plaats hebben.Maar het is alleszins veel veiliger om te wachten met aandelen te kopen tot de volgende beurscrash plaats heeft.Ik zou niet graag de helft van mijn vermogen in rook zien opgaan...
Waarom zou er sprake zijn van een crash ?
Omdat de Bel20 in 2014 12,38% steeg ?
Als je de Bel20 bekijkt op de laatste 3 jaar zou je kunnen spreken van een correctie maar wanneer je op 5 jaar kijkt kunnen we nog mooi hoger en dan is het nog lang wachten op een crash.
3 jaar

5 jaar

Omdat de Bel20 in 2014 12,38% steeg ?
Als je de Bel20 bekijkt op de laatste 3 jaar zou je kunnen spreken van een correctie maar wanneer je op 5 jaar kijkt kunnen we nog mooi hoger en dan is het nog lang wachten op een crash.
3 jaar

5 jaar

-
- Newbie
- Contacteer:
Als de beurs in Amerika gaat crashen dan volgt Europa jammer genoeg ook...
En waarom zou daar de beurs crashen in deze omstandigheden van groei ? (er kan natuurlijk altijd wel iets gebeuren)dirk1969rambo schreef:Als de beurs in Amerika gaat crashen dan volgt Europa jammer genoeg ook...
En weet je ook wanneer die er komt?dirk1969rambo schreef:Er is een grote beurscrash op komst die zijn gelijke niet kent....
so what?dirk1969rambo schreef:Ik weet niet wanneer de volgende beurscrash zal plaats hebben...
Ik maak me alvast geen zorgen over een beurscrash.
Het is al anderhalf jaar dat men zegt dat die er aan komt.
Iedereen weet dat na zoveel jaren van winst er eens moet gesnoeid worden.
Het is dan gewoon een kwestie van op tijd te verkopen en op het eind van de crash terug alles aan te kopen.
Olympisch kalm blijven is de boodschap, want er zijn geen alternatieven.
Het is al anderhalf jaar dat men zegt dat die er aan komt.
Iedereen weet dat na zoveel jaren van winst er eens moet gesnoeid worden.
Het is dan gewoon een kwestie van op tijd te verkopen en op het eind van de crash terug alles aan te kopen.
Olympisch kalm blijven is de boodschap, want er zijn geen alternatieven.
Ik zou zeker niet te veel luisteren naar wat Paul D'hoore te zeggen heeft. Hij zei ook dat Dexia en Fortis goeie beleggingen waren
. Zelf heb ik de reportage niet gezien, maar ik hoop dat hij wel vermeld heeft wat de risico's zijn van aandelen... Beleggen in aandelen doe je niet met geld dat je op korte termijn nodig zal hebben.
Van de aandelen die hij vermeld ken ik er maar 3 (cijfermatig dan toch), Kinepolis, Sipef en CFE. Euronav lijkt me nu toch geen aandeel om aan te raden aan Jan met de pet.
Mvg,
Geblin

Van de aandelen die hij vermeld ken ik er maar 3 (cijfermatig dan toch), Kinepolis, Sipef en CFE. Euronav lijkt me nu toch geen aandeel om aan te raden aan Jan met de pet.
Mvg,
Geblin