De Michelbon (coronaobligatie)
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: De Michelbon (coronaobligatie)
Inderdaad, als mensen dingen zeggen die volledig of eerder onwaar zijn dan stel ik hun kennis in vraag. Als men met goede argumenten echter kan bewijzen dat men wel gelijk heeft ben ik de eerste om dat te erkennen. U kan dat blijkbaar niet (of dat al dan niet met ernstige bedoelingen is maakt in casu niets uit) waardoor ik genoodzaakt ben om u in vraag te blijven stellen.
Geschiedenis zijn geen interpretaties, maar feiten. We moeten weliswaar tot de feiten komen door interpretaties van anderen erbij te nemen, en in deze vertaalslag van interpretaties naar gereconstrueerde feiten kunnen inderdaad (veel) fouten zitten, daarom kan ik u gedeeltelijk bijtreden. Ik kan alvast duiden dat mijn voorgaande voorbeelden feiten zijn met, ongeacht de periode of gebeurtenissen van die tijd, een enorme bewijslast. Uw beweringen van 'voorbeelden die nietsbetekenend zijn', zijn dus weldegelijk onjuist, en zijn zelfs contradictorisch op zichzelf nogal nietsbetekenend aangezien u geen enkele staving geeft van ofwel het tegendeel, ofwel argumentatie waaruit zou blijken dat mijn voorgebrachte feiten nietsbetekenend zouden zijn.
Ik tutoyeer liever niet, de beleefdheidsvormen in onze taal worden in het algemeen reeds onderbenut. Het is zelfs spijtig dat we tutoyeren als positief woord beschouwen in tegenstelling tot het Nederlandse jijjouwen, met de originele connotatie. "JIJJOUWEN, (jijjouwde, heeft gejijjouwd), iem. met jij, jou en jouw toespreken : er maar op los jij ouwen, zonder te zien wien hij voor heeft." Maar ik moet toegeven, dit laatste is inderdaad een mening.
Geschiedenis zijn geen interpretaties, maar feiten. We moeten weliswaar tot de feiten komen door interpretaties van anderen erbij te nemen, en in deze vertaalslag van interpretaties naar gereconstrueerde feiten kunnen inderdaad (veel) fouten zitten, daarom kan ik u gedeeltelijk bijtreden. Ik kan alvast duiden dat mijn voorgaande voorbeelden feiten zijn met, ongeacht de periode of gebeurtenissen van die tijd, een enorme bewijslast. Uw beweringen van 'voorbeelden die nietsbetekenend zijn', zijn dus weldegelijk onjuist, en zijn zelfs contradictorisch op zichzelf nogal nietsbetekenend aangezien u geen enkele staving geeft van ofwel het tegendeel, ofwel argumentatie waaruit zou blijken dat mijn voorgebrachte feiten nietsbetekenend zouden zijn.
Ik tutoyeer liever niet, de beleefdheidsvormen in onze taal worden in het algemeen reeds onderbenut. Het is zelfs spijtig dat we tutoyeren als positief woord beschouwen in tegenstelling tot het Nederlandse jijjouwen, met de originele connotatie. "JIJJOUWEN, (jijjouwde, heeft gejijjouwd), iem. met jij, jou en jouw toespreken : er maar op los jij ouwen, zonder te zien wien hij voor heeft." Maar ik moet toegeven, dit laatste is inderdaad een mening.
Ik denk dat het niets wordt met die Europese obligatie. Nederland blijft maar dwarsliggen. Ik begrijp hun standpunt en ergens hebben ze gelijk, maar door hun harde "Trek uw plan"-opstelling brengen ze heel het Europees project in gevaar. Als het in tijden van crisis ieder voor zich is, waartoe dient de Europese Unie dan nog?
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Uiteindelijk toch bijgedraaid nl
Op het Europees topoverleg van gisterenavond is al voor de vierde keer geen akkoord bereikt over financiële hulp voor na de corona-epidemie. Typisch Europees dus. Binnenkort is alle hulp, zoals Christine Lagarde het verwoordde, “Too little too late”.
Tja als je 11 miljoen belgen nog niet in het gareel krijgt, wat wil je dan 450 miljoen Europeanen gaan leiden. Of is het lijden?
nuja, het kan altijd nog een stapje erger
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/tr ... ~a99ded14/
nuja, het kan altijd nog een stapje erger
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/tr ... ~a99ded14/
Ze hebben Charles Michel aangesteld als voorzitter van de Europese Raad omdat hij ervaring had met een kibbelkabinet. Maar nu moet hij een kibbel Europese Unie bijeen zien te houden.
Paul De Grauwe zegt laat de druk persen maar rollen.
Estate Guru believer.