De sterkste aandelen beginnen nu ook te dalen
TIP
De sterkste aandelen beginnen nu ook te dalen
En nu een stijgende wig (waarna men steeds een daling krijgt) op de enigste sterkste indexen de Nasdaq en de small cap index de Russel.
De index garafieken van Europa zien er nog altijd slecht uit, maar ik wordt steeds maar meer uitgestopt uit de sterke Europese aandelen. Alleen Dr Hoenle en Ahold Delhaize zijn hier nog niet uitgestopt. Vandaag uitgestopt bij Moncler en Ubisoft. Bij opening Wall street vrees ik uitgestopt te worden uit een heleboel sterke waarden zoals Amazon, Twitter en zo.
De sterke sectoren zijn Retail ,Healthcare, technologie en Russel , maar deze laatsten zullen last krijgen van hun stijgende wig die uitgespeeld moet worden.
De index garafieken van Europa zien er nog altijd slecht uit, maar ik wordt steeds maar meer uitgestopt uit de sterke Europese aandelen. Alleen Dr Hoenle en Ahold Delhaize zijn hier nog niet uitgestopt. Vandaag uitgestopt bij Moncler en Ubisoft. Bij opening Wall street vrees ik uitgestopt te worden uit een heleboel sterke waarden zoals Amazon, Twitter en zo.
De sterke sectoren zijn Retail ,Healthcare, technologie en Russel , maar deze laatsten zullen last krijgen van hun stijgende wig die uitgespeeld moet worden.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: De sterkste aandelen beginnen nu ook te dalen
Een stijgende wig wil niet zeggen dat de middellangetermijn uptrend geschonden wordt, maar stops moeten individueel volgens de grafiek op aandelen geplaatst worden en er zullen er dus door die wig uitgestopt worden.
Technologie en Russel blijven voorlopig nog sterke indexen, maar het is dan uikijken of ze daarna wel sterk gaan blijven.
Hier in bijlage de olie waar je de wig uitgespeeld ziet worden met het herstel daarachter. Met nog steeds een mooi stijgende langetermijn trend boven het 200 daags gemiddelde (olie is wel grilliger).
Een wig uitbraak is dus een korte termijn uitbraak terwijl de trend meestal gelijk blijft.
Technologie en Russel blijven voorlopig nog sterke indexen, maar het is dan uikijken of ze daarna wel sterk gaan blijven.
Hier in bijlage de olie waar je de wig uitgespeeld ziet worden met het herstel daarachter. Met nog steeds een mooi stijgende langetermijn trend boven het 200 daags gemiddelde (olie is wel grilliger).
Een wig uitbraak is dus een korte termijn uitbraak terwijl de trend meestal gelijk blijft.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Handig zou zijn een conclusie in je post dan moet ik al die hocus pocus niet lezen en kan ik gemakkelijk je voorspellingen opvolgen

-
contextbinder
- Hero Member

- Contacteer:
Wow, echt iets voor klimmers/goede dalers lijkt mij - de Belgen kunnen het vergeten
Kan dit niet verder gepost worden in het Technische analyse draadje?
Dan kunnen we zien welke kaarsen de juiste voorspellingswaarde hadden.
Dan kunnen we zien welke kaarsen de juiste voorspellingswaarde hadden.
72% aandelen, 19% obligaties, 9% cash
Blijven voorbeurs goed liggen, maar dalend door de dalende wig: NFLX,LULU en URBN (uit de sterke Retail sector),ABMD,TWTR,MA,TRU,AMZN, CNC en UNH (Healthcare) Zij zijn nog altijd de sterke aandelen! en daar moet je eigenlijk inzitten met bescherming door stoploss voor als de hele markt daalt. Moneymanegment met stoploss is nr1 en kijken naar grafieken om in de sterkste waarden te zitten is nr2. Zo te zien wordt ik dus voorlopig nergens uitgestopt in Amerika en moet ik nu volgen of er niet moet bijgekocht worden in de retail, healthcare en technologie. Vanavond voor sluiting nog eens kijken of de Nasdaq al niet vlug gaat herstellen.
Zie grafiek termijncontract Nasdaq voorbeurs: Gemiddelden en steunlijn nog intakt daar dus. Zelfs wat steun aan 20 daags gemiddelden en het zwakke Europa zit zelfs onder het 200 daags gemiddelde.
Zie grafiek termijncontract Nasdaq voorbeurs: Gemiddelden en steunlijn nog intakt daar dus. Zelfs wat steun aan 20 daags gemiddelden en het zwakke Europa zit zelfs onder het 200 daags gemiddelde.
Hier de grafieken van de wiggen die vandaag uitgespeeld worden op de Nasdaq.
1 grafiek long en 1 grafiek short waar de Amerikaanse korte termijn traders nu volop in het handelen zijn.
Wiggen zijn zeer sterke formaties!
1 grafiek long en 1 grafiek short waar de Amerikaanse korte termijn traders nu volop in het handelen zijn.
Wiggen zijn zeer sterke formaties!
SPY: Nu op de korte termijn grafiek intraday een mooie doji kaars als laatste kaars (geel gekleurd).
De traders beginnen dan te stoppen met shorten.
De doji kaars ontstond op de blauwe steun lijn.
Zie intraday SPY grafiek.
De traders beginnen dan te stoppen met shorten.
De doji kaars ontstond op de blauwe steun lijn.
Zie intraday SPY grafiek.
Die grafieken doen me denken aan de lessen Aardrijkskunde toen ik jong was, meer bepaald de geologie van de bergen.
-
zappiduppi
Die lessen waren dan tenminste nog enigszins nuttig, in tegenstelling tot deze baarlijke nonsens.
dus nu een stukje congestion en dan de bounce, om verder te dalen.
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
Binnenkort krijgen we de afdalingen in de Tour, dat is nogal wat mooier om zien.

@Dirk2 En wat voorspel je daar uit. Post dat eens hier en dan zien we binnen enkele maanden. Denk dat je dan misschien meer geloofd gaat worden als je stellingen kloppen.
@Dirk2: ik kan enkel maar beamen wat anderen al geschreven hebben. Jouw analyses zijn onbegrijpelijk voor mij en uit die grafieken kan ik niets opmaken. Dit is geen forum voor TA-adepten. Zeg ten minste in gewone mensentaal wat je conclusies zijn: zitten we diep in de sh*t of toch bijna?
-
zappiduppi
TA-voorspellingen zijn zoals de horoscoop: vaag genoeg, zodat er altijd wel iets min of meer van uitkomt. Maar de voorspellende waarde voor de beursevolutie is nihil, anders was Dirk2 al lang en breed miljonair en zou hij zijn grafiekjes voor zichzelf houden.