De vaste telefoon is ver van dood (bron: de redactie)
-
gast9876
De vaste telefoon is ver van dood (bron: de redactie)
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/b ... e_telefoon
Voor het eerst in minstens 12 jaar is er vorig jaar weer meer gebeld met de vaste telefoon. Dat blijkt uit cijfers van de telecomregulator BIPT. Er werd vooral meer van vaste naar mobiele toestellen getelefoneerd.
Voor het eerst in minstens 12 jaar is er vorig jaar weer meer gebeld met de vaste telefoon. Dat blijkt uit cijfers van de telecomregulator BIPT. Er werd vooral meer van vaste naar mobiele toestellen getelefoneerd.
Re: De vaste telefoon is ver van dood (bron: de redactie)
Nogal wiedes. Vaste telefoon wordt gratis aangeboden bij een TV+internetabonnement, je belt er bovendien gratis mee in gans Europa naar andere vaste lijnen, en gratis naar alle beglische gsm's. Doordat veel mensen geen vaste lijn meer hebben, is dat laatste juist erg interessant geworden.satsurfer schreef:http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/b ... e_telefoon
Voor het eerst in minstens 12 jaar is er vorig jaar weer meer gebeld met de vaste telefoon. Dat blijkt uit cijfers van de telecomregulator BIPT. Er werd vooral meer van vaste naar mobiele toestellen getelefoneerd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: De vaste telefoon is ver van dood (bron: de redactie)
Bij telenet is de vaste telefoon toch niet gratis als je TV en Internet hebt
Basis shake bijvoorbeeld
46,25/maand met telefoon,
32,78/maand zonder telefoon.
Maar aangezien de vrouw nog al eens belt met haar ouders.
En omdat bellen naar GSM's na 4 uur gratis is.
Kan ik voor die prijs niet ergens anders terecht zonder dat je afhankelijk bent van bij welke provider degene is waarnaar je belt.
Basis shake bijvoorbeeld
46,25/maand met telefoon,
32,78/maand zonder telefoon.
Maar aangezien de vrouw nog al eens belt met haar ouders.
En omdat bellen naar GSM's na 4 uur gratis is.
Kan ik voor die prijs niet ergens anders terecht zonder dat je afhankelijk bent van bij welke provider degene is waarnaar je belt.
Re: De vaste telefoon is ver van dood (bron: de redactie)
Bij belgacom is die ook nie gratis ,packs zonder vaste lijn zijn goedkoper!!sintorama schreef: Nogal wiedes. Vaste telefoon wordt gratis aangeboden bij een TV+internetabonnement, je belt er bovendien gratis mee in gans Europa naar andere vaste lijnen, en gratis naar alle beglische gsm's.
En ook al zeggen ze, "dit product krijg je er gratis bij" dan zit dat product gewoon al verwerkt in de prijs!!
Die mannen moeten ook denken aan hun winst é en als ge de prijzen vergelijkt met de buurlanden betalen wij hier veel te veel
Re: De vaste telefoon is ver van dood (bron: de redactie)
VOIP bellen!
Hoewel het vraagt toch een kleine investering... Zelf gebruik ik dit al tijden en als familie zijn we er zeer tevreden van. Ik probeer in het kort even te verduidelijken hoe dat in zijn werk gaat.
-Je doet een overdracht van je huidig nummer, of neem een nieuw nummer bij bv. WeePee. Eenmalige kostprijs 18 euro.
-Je koopt een ATA adapter (60 euro) om je bestaande telefoon aan te sluiten op internet, of je koopt een bv. Siemens VOIP draadloze telefoon alles in.
-Inbellen loopt over WeePee, gratis....
-Uitbellen doe je bijvoorbeeld over een Betamax kloon, bv.: Internetcalls voor vaste lijnen à 10 euro, hiervoor krijg je 120 dagen gratis bellen naar vaste telefoons, daarna aan het tarief van 0.02 euro /min. Freevoipdeal voor het bellen naar GSM à 0.005 euro / min.
Enige nadeel is dat je afgebroken word na 1 uur ononderbroken bellen met iemand, wat soms nadelig kan zijn voor mijn vrouw
. Maar kwalitatief is dit piekfijn en bovendien goed voor onze beurs.
Hoewel het vraagt toch een kleine investering... Zelf gebruik ik dit al tijden en als familie zijn we er zeer tevreden van. Ik probeer in het kort even te verduidelijken hoe dat in zijn werk gaat.
-Je doet een overdracht van je huidig nummer, of neem een nieuw nummer bij bv. WeePee. Eenmalige kostprijs 18 euro.
-Je koopt een ATA adapter (60 euro) om je bestaande telefoon aan te sluiten op internet, of je koopt een bv. Siemens VOIP draadloze telefoon alles in.
-Inbellen loopt over WeePee, gratis....
-Uitbellen doe je bijvoorbeeld over een Betamax kloon, bv.: Internetcalls voor vaste lijnen à 10 euro, hiervoor krijg je 120 dagen gratis bellen naar vaste telefoons, daarna aan het tarief van 0.02 euro /min. Freevoipdeal voor het bellen naar GSM à 0.005 euro / min.
Enige nadeel is dat je afgebroken word na 1 uur ononderbroken bellen met iemand, wat soms nadelig kan zijn voor mijn vrouw

