Degiro fuckup?
TIP
Re: Degiro fuckup?
Inderdaad, 750k zou mij ook opvallen.
Ik heb het over 1 blauwe tussen 50 blauwe wagens.
Nogmaals, appels en peren.
Het probleem is mogelijk het gevolg van Brexit.
Heel wat EUR aandelen mochten plots niet meer in Londen verhandeld worden en moesten naar een andere beurs in de EU overgeheveld worden. Hierbij kunnen tijdelijke anomalieën ontstaan zijn.
Heel wat EUR aandelen mochten plots niet meer in Londen verhandeld worden en moesten naar een andere beurs in de EU overgeheveld worden. Hierbij kunnen tijdelijke anomalieën ontstaan zijn.
Goed wetend dat je geen PROSUS meer hebt, zien dat er ineens 72 bijgeschreven zijn én die dan ook nog direct verkopen...lijkt me toch dat je gewoon jezelf de duivel hebt aangedaan. Je had waarschijnlijk gehoopt van een foutje bij degiro te kunnen profiteren. Niet netjes om degiro dan de blaam te geven nadat ze het hebben rechtgezet.
Ik heb zelf ook al zo'n inconsistente weergaves bij degiro gezien, bvb. vlak voor/na een stock split waarbij de oude notering niet echt smooth/direct overgaat naar de nieuwe.
Klopt wat je schrijft, echter heb ik direct verkocht, nadien viel het mij op dat ik geen PROSUS had wanneer ik de verkoop wou registreren in mijn excel file.
Zie tijd op verkoop-order: 5 minuten voor de post, info proberen inwinnen via dit forum, nadien heel leger moraalridders mogen ontmoeten.
Mijn oprechte excuses dat ik mijn portefeuille niet volledig uit het hoofd ken.
Post om 13:10, verkoop 13:05 = Eerst verkocht, nadien ontdekt. Toch dank aan de mensen die iets soortgelijk hebben opgemerkt
Zie tijd op verkoop-order: 5 minuten voor de post, info proberen inwinnen via dit forum, nadien heel leger moraalridders mogen ontmoeten.
Mijn oprechte excuses dat ik mijn portefeuille niet volledig uit het hoofd ken.
Post om 13:10, verkoop 13:05 = Eerst verkocht, nadien ontdekt. Toch dank aan de mensen die iets soortgelijk hebben opgemerkt
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.