Degiro fuckup?
TIP
Degiro fuckup?
Zonet ingelogged op degiro.
Er zijn plots 72 prosus aandelen bijgeschreven op mijn account.
Ook IWDA heeft 3k EU extra.
Nog iemand met een eigenaardige balans op degiro?
Groeten,
Bastiaan
Er zijn plots 72 prosus aandelen bijgeschreven op mijn account.
Ook IWDA heeft 3k EU extra.
Nog iemand met een eigenaardige balans op degiro?
Groeten,
Bastiaan
- stockzombie
- VIP member

- Contacteer:
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Degiro fuckup?
Heel merkwaardig.
Dacht eerst dat het deel van mijn portefuille was en heb deze verkocht.
Pas nadien zag ik dat het totaal bedrag niet klopt van mijn rekening waardoor ik nu -72 aandelen bezit?
Iemand ervaring mee?
Dacht eerst dat het deel van mijn portefuille was en heb deze verkocht.
Pas nadien zag ik dat het totaal bedrag niet klopt van mijn rekening waardoor ik nu -72 aandelen bezit?
Iemand ervaring mee?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-72 betekent gewoon dat je een short-positie hebt op Prosus
Ik vermoed dat het een display-error was, en dat je de aandelen nooit bezit hebt (geen ervaring met Degiro)
Mocht ik van jou zijn, zou ik die Prosus terugkopen, tenzij je gelooft dat ze zullen dalen
Ik vermoed dat het een display-error was, en dat je de aandelen nooit bezit hebt (geen ervaring met Degiro)
Mocht ik van jou zijn, zou ik die Prosus terugkopen, tenzij je gelooft dat ze zullen dalen
Reeds contact opgenomen met degiro.
Klacht ingediend bij hun want men weet van niks.
Ziehier de screenshot (bezit 72 x degiro): Ziehier plots -72 PROSUS: Heb laatste paar maand geen PROSUS meer gehad.
Zelfde verhaal met IWDA, al heb ik daar niks verkocht, er stond wel plots geld bij, nu alweer weg.
Ik wil enkel de gemaakte kosten terug van degiro.
Klacht ingediend bij hun want men weet van niks.
Ziehier de screenshot (bezit 72 x degiro): Ziehier plots -72 PROSUS: Heb laatste paar maand geen PROSUS meer gehad.
Zelfde verhaal met IWDA, al heb ik daar niks verkocht, er stond wel plots geld bij, nu alweer weg.
Ik wil enkel de gemaakte kosten terug van degiro.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Lijkt wel de Easyjet onder de brokers - lekker goedkoop, totdat er iets misgaat dan sta je er alleen voor.
- stockzombie
- VIP member

- Contacteer:
Ik zal eens een verhaaltje vertellen:
Meer dan 20 jaar geleden was ik één van de eerste online traders van Keytrade (Toen nog Vanmoer & Santerre). Op een bepaalde dag stond er ineens 5.000 euro op mijn rekening (ik twijfel nu of het nog in BEF was). Ikke blij. Geld er direct afgehaald. Maar voor ik de rekening kon sluiten stond die ineens -5.000 en heb ik dat terug braaf moeten aanvullen.
Deze zaken gebeuren nu soms éénmaal, geen idee hoe.
Meer dan 20 jaar geleden was ik één van de eerste online traders van Keytrade (Toen nog Vanmoer & Santerre). Op een bepaalde dag stond er ineens 5.000 euro op mijn rekening (ik twijfel nu of het nog in BEF was). Ikke blij. Geld er direct afgehaald. Maar voor ik de rekening kon sluiten stond die ineens -5.000 en heb ik dat terug braaf moeten aanvullen.
Deze zaken gebeuren nu soms éénmaal, geen idee hoe.
Ja begrijpelijk, ook begrijpelijk dat je vandaag klacht kan indienen bij de fsma en kifid.
Gaat over amper 50 euro, ik redeneer dat ik met die 50 euro liever een goede steak bearnaise ben gaan eten
Gaat over amper 50 euro, ik redeneer dat ik met die 50 euro liever een goede steak bearnaise ben gaan eten
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
-
anonymous9
Dat zal nog BEF zijn geweest. De Euro werd als wettig betaalmiddel pas in 2002 ingevoerd. Daarvoor werden sinds 1999 de koersen van aandelen en obligaties wel ook al steeds in Euro weergegeven.stockzombie schreef: ↑4 januari 2021, 18:15 Op een bepaalde dag stond er ineens 5.000 euro op mijn rekening (ik twijfel nu of het nog in BEF was).
Maar op zich heeft Degiro niks verkeerd gedaan he...
Ale, ze hebben een verwarrende situatie gemaakt, maar het is niet dat ze je verplicht hebben om te verkopen..
Dus alle schade die je hebt geleden is door je eigen fout, niet die van hun...
Ik ben er tamelijk zeker van dat ze je niet gaan vergoeden, om eerlijk te zijn
Ale, ze hebben een verwarrende situatie gemaakt, maar het is niet dat ze je verplicht hebben om te verkopen..
Dus alle schade die je hebt geleden is door je eigen fout, niet die van hun...
Ik ben er tamelijk zeker van dat ze je niet gaan vergoeden, om eerlijk te zijn
+1.
Als er 's ochtends een vreemde auto op je oprit staat, dan ga je die toch ook niet zomaar gaan verkopen?
Een correcte reactie was geweest om bij DeGiro te melden dat er onterecht effecten op jouw rekening werden geboekt.
Als er 's ochtends een vreemde auto op je oprit staat, dan ga je die toch ook niet zomaar gaan verkopen?
Een correcte reactie was geweest om bij DeGiro te melden dat er onterecht effecten op jouw rekening werden geboekt.
ETF-portefeuille: +37,87% sinds opstart in december '19.
Laatste update: 1/1/2024
Laatste update: 1/1/2024
Even aanvullen, als je een autopark hebt met 50 blauwe auto's, je least deze wagens, iedere dag komen er en gaan er. Alle wagens staan op jouw naam, ook de nieuwe, hoe ga je het onderscheid kunnen maken als er op een ochtend een extra blauwe wagen staat, op jouw naam, alleen heeft de verkoper een fout gemaakt want de wagen is niet van jou?
Iets met appels en peren. ..
Of ik mijn gelijk ga halen, twijfelachtig.
Of ik hun meer zal kosten aan tijd dan 50eu,mag je zeker van zijn.
Ja maar als er plots 25 groene wagens en 10 extra blauwe staan dan moet er toch een belletje rinkelen?Rosnyx schreef: ↑4 januari 2021, 20:36Even aanvullen, als je een autopark hebt met 50 blauwe auto's, je least deze wagens, iedere dag komen er en gaan er. Alle wagens staan op jouw naam, ook de nieuwe, hoe ga je het onderscheid kunnen maken als er op een ochtend een extra blauwe wagen staat, op jouw naam, alleen heeft de verkoper een fout gemaakt want de wagen is niet van jou?
Iets met appels en peren. ..
Of ik mijn gelijk ga halen, twijfelachtig.
Of ik hun meer zal kosten aan tijd dan 50eu,mag je zeker van zijn.
Heb het bij Keytrade ook eens voorgehad. Er stond plots 730000 extra aan een bepaald aandeel. Mooi laten staan en de dag erna was het terug opgelost.