Delhaize en payconiq
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Delhaize en payconiq
Case still open and running dus... Al is het meeste wel verteld vermoedelijk.
Als je nazicht wil doen op je bankrekening zal het inderdaad een dag duren.haelewyn schreef: ↑8 juli 2021, 20:20 ...
Welk nadeel ik zie :
Zelfde nadeel als bij een betaling met Maestro. Het duurt een dag eer ik kan zien bij wie ik betaald heb en hoeveel.
En dan moet met de omschrijving nog duidelijk genoeg mijn geheugen opgefrist worden wat niet altijd het geval is. Maar dat is met andere betalingsmethoden net zo.
...
Echter zit er in de Payconiq app ook transactiehistorie en daar kan je live zien welke uitgaven en ontvangsten er gebeurd zijn via de app.
Ik vind payconiq nu niet het eerste waarmee ik in de winkel zou betalen. Het is oorspronkelijk ook gelanceerd om betalingen onder vrienden te doen. Op cafe bvb betaalt 1 persoon de rekening en de rest betaalt zijn deel via Payconiq terug.
Maar het is idd een betaalmiddel dat zich vlot laat integreren in een kleinhandelszaak, of in de horeca. QR-code op de drankkaart en het is vlot betalen zonder een kaartlezer.
Maar het is idd een betaalmiddel dat zich vlot laat integreren in een kleinhandelszaak, of in de horeca. QR-code op de drankkaart en het is vlot betalen zonder een kaartlezer.