Delhaize-fratschen bij de AH: best Zelfscan nemen
Re: Delhaize-fratschen bij de AH: best Zelfscan nemen
en bij aldi valt het koopwaar op grond aan het veel te kleine kassadingske
Zeg Odette, wanneer de mensa meetings terug doorgaan spreken we eens af (liefst Gent) he om te discussiëren op uw niveau over die koffie.
Was jij er ook bij tijdens het bezoek aan den nuclear power plant van Tihange?
Zeg Odette, wanneer de mensa meetings terug doorgaan spreken we eens af (liefst Gent) he om te discussiëren op uw niveau over die koffie.
-
OdetteMaes
- Jr. Member

ik heb die ontworpenJamesken schreef: ↑5 januari 2021, 20:01 en bij aldi valt het koopwaar op grond aan het veel te kleine kassadingske![]()
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Ik ben blij dat ik in Vlaanderen woon.
Dan ga ik toch nog moeten geloven dat je een oud meetje bent.OdetteMaes schreef: ↑5 januari 2021, 20:10ik heb die ontworpenJamesken schreef: ↑5 januari 2021, 20:01 en bij aldi valt het koopwaar op grond aan het veel te kleine kassadingske![]()
Ik heb trouwens lang geleden ook eens een IQ-test gehad met resultaat 135 (tegenwoordig zou dit alvast niet meer lukken) ... maar in the real world kom je daar nergens mee, eerder het omgekeerde, iemand met een IQ van 100 en een EQ van 145 zal het veel verder brengen in de wereld dan us weirdos ...
-
OdetteMaes
- Jr. Member

Ik moet het nergens meer brengen, ik bén er al
Wat een arrogantie.. en hoe je ook op anderen personen neerkijkt.. man man man...
Hier op het forum onder dezelfde naam zul je het niet ver brengen... that's for sure...
-
koenvhaver
- Full Member

- Contacteer:
Ze is hier op alle fora heisa aan het schoppen. Is waarschijnlijk net de bedoeling van Odette. Zoals wij soms zeggen op ons werk in het rusthuis.’Jammer dat Corona de verkeerde mensen treft”.
-
anonymous
Het is een trol ludo. Je zit hier toch al lang genoeg om ze door te hebben. Na een paar weken vallen ze door de mand en die tijd is denk ik nu gekomen.
Geef het geen eten dan gaat het dood.
Promoties die niet op ticket staan gebeuren heel dikwijls. Meestal in Delhaize en inderdaad ook in de AH. In de colruyt minder maar ik controleer altijd mijn ticket VOOR ik buiten ga. Daar gebeuren ook fouten: zowel teveel scannen, promo's die niet vermeld zijn....
Promo's schrijf ik op een blaadje met de prijs erop.
Ergste van al: je krijgt dan je geld terug maar er wordt verder niks ondernomen; de volgende die niet oplet heeft weer prijs.
Promo's schrijf ik op een blaadje met de prijs erop.
Ergste van al: je krijgt dan je geld terug maar er wordt verder niks ondernomen; de volgende die niet oplet heeft weer prijs.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
-
Henkie1984
- VIP member

- Contacteer:
Bij delhaize ook al voorgehad dat ze me probeerden af te wimpelen met "sorry verkeerde bordje, van vorige week, dit is de correcte prijs volgens het systeem, kan dit niet aanpassen"
bloed begint er nog van te koken
bloed begint er nog van te koken
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
-
OdetteMaes
- Jr. Member

En die it'ers die al die foutjes 'inbouwen' in het systeem, krijgen waarschijnlijk een premie per klant die ze hebben kunnen bedriegen.