Delhaize
TIP
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Contacteer:
Re: Delhaize
Vandaag een dikke 4 % erbij. Zitten bijna terug aan 43€.
Hopelijk zijn we nu vertrokken richting 50€!
Ja, zou mooi zijn....Brugse Leeuw schreef:Vandaag een dikke 4 % erbij. Zitten bijna terug aan 43€.
Arrgggg... Ageas of Delhaize wordt het voor mij, twijfel nog.
Graag jullie deskundige inbreng betreffende deze kopbreker.
Jullie mogen daarna delen in de winst (of verlies)
Reden van de koersstijging gisteren was Goldman Sachs die de rating verhoogde van sell naar neutral.
Aandelenportefeuille netto met 1164% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: -7,9% (tem 31 dec '25)
Momenteel: 100% cash
-
nicknamesucks
- Hero Member

- Contacteer:
Is dit door iemand van ons geschreven ?
http://seekingalpha.com/article/1914531 ... 2_10&ifp=0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://seekingalpha.com/article/1914531 ... 2_10&ifp=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Een behoorlijk deel van de koerswinst tot 27 Dec is intussen al opnieuw prijsgegeven. 
Delhaize is de laatste weken goe bezig.Zwygymor schreef:Een behoorlijk deel van de koerswinst tot 27 Dec is intussen al opnieuw prijsgegeven.
Up to 50 EUR!
Volgende week donderdag publicatie van jaaromzetcijfer. Als dit wat tegenvalt kan de koers makkelijk terug naar €40 donderen. Het sentiment is nog steeds zeer negatief. Een echte boost van de koers zal er m.i. pas komen na publicatie van volledige jaarresultaten.chainy schreef:Delhaize is de laatste weken goe bezig.Zwygymor schreef:Een behoorlijk deel van de koerswinst tot 27 Dec is intussen al opnieuw prijsgegeven.
Up to 50 EUR!![]()
Faire waarde: €90 (18x gemiddelde vrije kasstroom voorbije 5 jaren). Mogelijks verhoging naar ong. €110 indien de vrije kasstroom over 2013 op zo'n €700 miljoen zou uitkomen.
Aandelenportefeuille netto met 1164% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: -7,9% (tem 31 dec '25)
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Contacteer:
@Wimpie, heb je toen Delhaize gekocht?Wimpie85 schreef:Ja, zou mooi zijn....Brugse Leeuw schreef:Vandaag een dikke 4 % erbij. Zitten bijna terug aan 43€.
Arrgggg... Ageas of Delhaize wordt het voor mij, twijfel nog.![]()
Dan heb je nu al een mooi rendement...al heeft Ageas het ook niet onaardig gedaan.
Het is Ageas geworden.Brugse Leeuw schreef:@Wimpie, heb je toen Delhaize gekocht?Wimpie85 schreef: Ja, zou mooi zijn....
Arrgggg... Ageas of Delhaize wordt het voor mij, twijfel nog.![]()
Dan heb je nu al een mooi rendement...al heeft Ageas het ook niet onaardig gedaan.
Nu, heb m'n voordeel al gedaan met Delhaize: in de eerste helft van 2013 een mooie rit gemaakt van 35 naar 47.
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Contacteer:
Ik verwacht deze week een stijging want donderdag weten we de omzetcijfers voor 2013.
En wie weet knallen we na de cijfers omhoog?
Cijfers van concurrenten waren niet goed. 'k Zou op mijn hoede zijn.Brugse Leeuw schreef:Ik verwacht deze week een stijging want donderdag weten we de omzetcijfers voor 2013.
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Contacteer:
Ben dat ook en wil niet terug zakken naar 40 euro...
Verkocht met een bescheiden winst aan 46,05.
Hopelijk krijg ik er geen spijt van!
Verkocht met een bescheiden winst aan 46,05.
Hopelijk krijg ik er geen spijt van!
-
Raoul van Buffelen
- Jr. Member

- Contacteer:
Ik denk van niet maar ik heb natuurlijk geen glazen bol. Ik wou Delhaize enkele weken geleden aankopen (toen ze nog heel wat goedkoper stonden) maar ik deed het niet omdat ik vermoedde dat de cijfers niet zo goed zullen zijn. Ondertussen zijn ze ferm gestegen natuurlijk.
USD-dollar zal ook negatief wegen bij Delhaize.
Dit kwartaal nog wel. Maar in 2014?
Edit: ik bedoel uiteraard Q4!
Edit: ik bedoel uiteraard Q4!
Laatst gewijzigd door jens_dev op 21 januari 2014, 16:40, 1 keer totaal gewijzigd.