Delhaize
TIP
Re: Delhaize
Eindelijk nog eens wat animo hier & een slotkoers boven 19 euro.
Is gelijdelijk naar boven aan het sluipen.
De 20 halen zou een mooie kaap zijn.
De 20 halen zou een mooie kaap zijn.
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
Dat komt wel, ben ik heilig van overtuigd.
& dat allemaal omdat Trump 'Amazon' viseert 

Die van mij kun je krijgen voor €22. De koers is daar nog nooit over gegaan, dus zal voor velen ook een psychologische drempel zijn. Huidige koers van €19 is goedkoop.
Ondanks alle schommelingen en schokken blijft deze toch, relatief onopgemerkt, stijgen.
19,69 ondertussen, hopelijk geen ongevallen en binnenkort naar de 20.
19,69 ondertussen, hopelijk geen ongevallen en binnenkort naar de 20.
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
Opgepast Delhaize rekent soms producten aan die je niet koopt omdat op sommige producten meerdere codes staan. Dit gebeurt sinds jaren (in tegenstelling tot wat Delhaize beweert). Kijk altijd je rekening goed na.
Ook bij Aldi reeds verschillende keren voorgehad.
-
- VIP member
- Contacteer:
Bij ons is het standaard te noemen dat ze een hogere prijs afrekenen aan de kassa dan aangegeven staat in de winkel "door kapotte e-cell"
Verschillende keren gevonden dat ze gerust tot 30% extra afrekenen.
Als je geld terug vraagt krijg je hier ook nog gezeur dat je een moeilijke bent....
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
-
- Full Member
- Contacteer:
Bij snelverkoopitems is het belangrijk om goed op te letten. Soms wordt "per ongeluk" de reguliere barcode gescand. Daarnaast worden promoties niet altijd correct toegepast. Wanneer je dit aankaart, volgt vaak een ongemakkelijke reactie van "o, we waren het vergeten".
Misschien kunnen we dan ook eens vergeten te betalen?
Enige tijd geleden was er een dame voor mij die de promotie voor Dreft niet had ontvangen. Nadat de dame in kwesite hierover een opmerking maakte werd het teveel aangerekende bedrag vervolgens op de band gesmeten, totdat het uiteindelijk bij mij terechtkwam. Vrij ongepast vond ik.
Enige tijd geleden was er een dame voor mij die de promotie voor Dreft niet had ontvangen. Nadat de dame in kwesite hierover een opmerking maakte werd het teveel aangerekende bedrag vervolgens op de band gesmeten, totdat het uiteindelijk bij mij terechtkwam. Vrij ongepast vond ik.
-
- VIP member
- Contacteer:
Hopelijk onderzoekt de Economische inspectie het geval Delhaize.
Als het georganiseerde fraude is, hangen ze.
Sowieso slechte reclame uiteraard.
Dom dus.
Als het georganiseerde fraude is, hangen ze.
Sowieso slechte reclame uiteraard.
Dom dus.
Het leven is hard !tuinder666 schreef: ↑25 april 2025, 13:26 Bij snelverkoopitems is het belangrijk om goed op te letten. Soms wordt "per ongeluk" de reguliere barcode gescand. Daarnaast worden promoties niet altijd correct toegepast. Wanneer je dit aankaart, volgt vaak een ongemakkelijke reactie van "o, we waren het vergeten".
-
- Full Member
- Contacteer:
Dat is helemaal zo. En bij delhaize is het allemaal nog iets harder. U zeker niet laten doen aan de kassa.