Deutsche Bank - bewaarkosten 2018
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Als ik mij niet vergis heeft Deutsche Bank de bewaarkosten op hun effectenrekening op 10/1/2019 verhoogd van 8 eur naar 10 eur per lijn. deutsche-bank-belgie-schrapt-gratis-rek ... 25921.html
In februari 2019 hebben ze de bewaarkosten voor het jaar 2018 afgerekend.
Dit is gebeurd aan 10 eur ipv 8 eur!
Lijkt me niet wettig en het betwisten waard!
In februari 2019 hebben ze de bewaarkosten voor het jaar 2018 afgerekend.
Dit is gebeurd aan 10 eur ipv 8 eur!
Lijkt me niet wettig en het betwisten waard!
Re: Deutsche Bank - bewaarkosten 2018
Lijkt eigenaardig.
Heb wel gevonden in hun tarievenlijst:
"De tarieven zijn op jaarbasis. De aanrekening gebeurt jaarlijks en per lijn (d.i. per effectencode) op basis van de situatie van de effectenrekening op 31 december van het jaar voor de facturatie."
Vermoedelijk is dat het bedrag voor 2019. Na te vragen bij DB
Heb wel gevonden in hun tarievenlijst:
"De tarieven zijn op jaarbasis. De aanrekening gebeurt jaarlijks en per lijn (d.i. per effectencode) op basis van de situatie van de effectenrekening op 31 december van het jaar voor de facturatie."
Vermoedelijk is dat het bedrag voor 2019. Na te vragen bij DB
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Deutsche Bank - bewaarkosten 2018
Dus het lijkt dat ze exact gerekend hebben wat ze beschrijven.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
-
woodpeckerbird
- Hero Member

- Contacteer:
In lang vervlogen tijden heb ik eens effecten gehouden daar gedurende een jaar, maar vanwege de dure tarieven ervoor gezorgd dat ik weg was voor 31/12. Heb dat jaar niks moeten betalen. Toch een logische manier van handelen voor een spaargids lezer of mis ik iets? Er zijn altijd wel acties bij andere banken die een overstap makkelijk maken.