Deutsche Bank bewaarloon
TIP
Deutsche Bank bewaarloon
Kan iemand mij met het volgende helpen? Op welk tijdstip rekent Deutsche Bank het bewaarloon aan (dus die 8 euro per lijn)? Is dit gewoon een vast tijdstip (zo ja, wanneer?) of is dit een variabel tijdstip in functie van de aankoopdatum van het financieel product?
Wie weet meer?
Wie weet meer?
Re: Deutsche Bank bewaarloon
DB bepaalt het bewaarloon op basis van de inhoud van je effectenrekening op 31/12 !
(Allee, dat was bij mij vorig jaar zo, dus ik veronderstel vorige jaren ook ! 31/12 kan je nu toch geen toevallige datum noemen hé ?)
Het bewaarloon is wel maar pas in februari van mijn rekening gegaan !
(Allee, dat was bij mij vorig jaar zo, dus ik veronderstel vorige jaren ook ! 31/12 kan je nu toch geen toevallige datum noemen hé ?)
Het bewaarloon is wel maar pas in februari van mijn rekening gegaan !
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Deutsche Bank bewaarloon
dus, als ik het goed begrijp, wordt je niet meer belast voor een lijn die je net voor 31 december hebt verkocht en die je de volle pot te betalen als je bvb nieuwe effecten koopt op bvb 28 december.
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
Re: Deutsche Bank bewaarloon
Ja, dat klopt! DB telt op 31/12 het aantal lijnen !
De brief die ik van DB gekregen heb en gedateerd is op 27 januari 2012 begint als volgt:
Bijgevoegd vindt u de staat van uw tegoeden bij Deutsche Bank op 31/12/2011.
De brief die ik van DB gekregen heb en gedateerd is op 27 januari 2012 begint als volgt:
Bijgevoegd vindt u de staat van uw tegoeden bij Deutsche Bank op 31/12/2011.
Re: Deutsche Bank bewaarloon
Ik was toch even curieus: betaal je voor het voorbije of voor het komende jaar?
Ben dit gaan opzoeken in de DB tarieven:
"De aanrekening ervan gebeurt jaarlijks per lijn (d.i. per effectencode) en dit steeds voor het daaropvolgende jaar."
Dus voor een fonds dat je in januari terug verkoopt heb je toch bewaarloon voor een vol jaar betaald
Ben dit gaan opzoeken in de DB tarieven:
"De aanrekening ervan gebeurt jaarlijks per lijn (d.i. per effectencode) en dit steeds voor het daaropvolgende jaar."
Dus voor een fonds dat je in januari terug verkoopt heb je toch bewaarloon voor een vol jaar betaald
Re: Deutsche Bank bewaarloon
Hier nog een draadje over dit onderwerp:
fondsen-bij-deutsche-bank-kosten-lijn-t ... che%20bank" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik denk dat je voor de juiste info best DB contacteert !
fondsen-bij-deutsche-bank-kosten-lijn-t ... che%20bank" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik denk dat je voor de juiste info best DB contacteert !
Re: Deutsche Bank bewaarloon
Bedankt voor de informatie. Ik ben reeds een jaar klant bij DB, oorspronkelijk omwille van hun brede aanbod aan beleggingsfondsen, maar tot op heden heb ik nog niets bij hen aangekocht omwille van hun vrij hoge kostenstructuur. Als je een fonds lange tijd aanhoudt loopt het kostenplaatje serieus op. Voorlopig blijf ik al mijn fondsen centraliseren bij Keytrade Bank...
Re: Deutsche Bank bewaarloon
bewaarloon bij Deutsche bank is aanzienlijk.
maar gelukkig zijn er alternatieven op de bank" markt
maar gelukkig zijn er alternatieven op de bank" markt
