Deutsche Bank DB Private solutions high
TIP
Deutsche Bank DB Private solutions high
In de folders en op de site van DB wordt regelmatig hun PRIVATE SOLUTIONS aangeprezen. Er wordt geïnsinueerd dat klant dank zijn "de expertise" en de kennis van DB meer rendement zou kunnen bereiken. Maar nergens een cijfer te bespeuren over het rendement van de voorbije jaren .
Hierbij de rendementen voor de Private solutions HIGh, na aftrek van de kosten (1830€ per jaar) voor 238.000€ belegd.
begin: 1/1/2017 met 230.800€. stand op 26/9/2020: 241.000€
dus geen 5% na meer dan 3 jaar
vandaar dat ze in alle talen over de resultaten zwijgen.
er zijn 3 strategieën: INCOME GENERATING, MEDIUM en HIGH
zou wel eens willen weten wat het rendement van deze zijn.
Hierbij de rendementen voor de Private solutions HIGh, na aftrek van de kosten (1830€ per jaar) voor 238.000€ belegd.
Re: Deutsche Bank DB Private solutions high
Voor alle drie zeker "ondermaatse" prestaties.
Sinds 2014 zijn fondsenhuizen onderworpen aan strenge regels voor reclame voor fondsen. Die zijn echter niet
van toepassing op discretionaire mandaten
Sinds 2014 zijn fondsenhuizen onderworpen aan strenge regels voor reclame voor fondsen. Die zijn echter niet
van toepassing op discretionaire mandaten

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Oei. Ik zat aan zo'n oplossing te denken. Maar dit is niet zo best.
Zijn dat niet gewoon fondsen dat je kan terugvinden adhv een ISIN? Bij Evi hun High Growth Portfolio is dat BE6271999763 (https://www.tijd.be/markten-live/fondse ... 40224.html)
Ook geen schitterend rendement op 3 jaar (wel geen extra kosten aan verbonden).
Ook geen schitterend rendement op 3 jaar (wel geen extra kosten aan verbonden).
heb eens vergelijkbare vormen van discretionair beheer vergeleken bij BINCK en ME. deze hebben aanzienlijk meer rendement opgeleverd dan DB.
Is er nu werkelijk nog iemand die gelooft dat "actief beheer" van fondsen ook maar enige meerwaarde heeft?
Onlangs nog gelezen: bij een vermogensbeheerder stelde men vast dat portefeuilles van overleden klanten die nog niet opgeëist waren, het beter deden dan de actief beheerde.
Onlangs nog gelezen: bij een vermogensbeheerder stelde men vast dat portefeuilles van overleden klanten die nog niet opgeëist waren, het beter deden dan de actief beheerde.
Is dat nu niet het "doodsvonnis" voor aktief beheerde fondsen 

Wie herinnert zich het vlaggeschip van Petercam ? Zie petercam-equities-belgium-t1968.htmlMoreOrLess schreef: ↑29 september 2020, 10:49 Is er nu werkelijk nog iemand die gelooft dat "actief beheer" van fondsen ook maar enige meerwaarde heeft?
Dat boerde zeer goed (beheerder Bart van Craeynest) en ging plots minder presteren na de overname door Degroof. Daar moet iets gebeurd zijn. Reden voor mij om mijn meeste fondsen overboord te gooien.
Er moeten helaas nog veel klanten zijn van grote banken die jaren geleden ingestapt zijn in fondsen genre CONSERVATIEF, MEDIUM en HIGH. Door luiheid of wat ook blijven ze de melkkoe van banken als BNP Paribas/Fortis.msol schreef: ↑26 september 2020, 17:13 In de folders en op de site van DB wordt regelmatig hun PRIVATE SOLUTIONS aangeprezen. Er wordt geïnsinueerd dat klant dank zijn "de expertise" en de kennis van DB meer rendement zou kunnen bereiken. Maar nergens een cijfer te bespeuren over het rendement van de voorbije jaren .
Het zou toch moeten mogelijk in een of ander document de rendementen te vinden. Ik vind niets op hun www.
Onmogelijk iets te vinden : daar gaat het juist over in mijn vorig bericht 

Heb je daar een referentie van?
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Waar blijven de cijfers of de bronnen waarmee we deze besluiten kunnen nagaan alvorens iets te beleggen?
Dank bij voorbaat.
Dank bij voorbaat.