Deutsche Bank DB Saving Plan
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Deutsche Bank DB Saving Plan
De kosten zijn ook niet voor het Saving Plan.
Als je niet aan de voorwaarden voldoet (uit het hoofd) : minimaal 10.000 euro spaargeld en of belegd bedrag, of minimaal 1 transactie per kwartaal, enz., dan wordt er voor dat kwartaal een kost aangerekend.
Je gaat de juiste gegevens in dit draadje zeker terugvinden als je wat terugbladerd.
Als je niet aan de voorwaarden voldoet (uit het hoofd) : minimaal 10.000 euro spaargeld en of belegd bedrag, of minimaal 1 transactie per kwartaal, enz., dan wordt er voor dat kwartaal een kost aangerekend.
Je gaat de juiste gegevens in dit draadje zeker terugvinden als je wat terugbladerd.
Is het normaal dat je om de 3 maanden 8€ dossierkosten moet betalen voor je zichtrekening? Wij hebben sedert 1 jaar het savingplan geopend maar gebruiken dit enkel om te sparen! We betalen nu dus in 1 jaar 32€ kosten en hebben minder intrest dan kosten!
Als je kosten betaald, dan voldoe je niet aan de voorwaarden om gratis te bankieren.
Die kan je hier terugvinden : https://www.deutschebank.be/nl/oplossingen/dbmax.html onder het kopje "Bij de beste voorwaarden op de markt".
Die kan je hier terugvinden : https://www.deutschebank.be/nl/oplossingen/dbmax.html onder het kopje "Bij de beste voorwaarden op de markt".
Ik wist al bij het openen van die DB saving dat er een vroeg of laat wel een addertje zou komen.
Op 21/01 was er een mail dat de rekening 8€ per kwartaal zou kosten.
Enkel gratis als je actief gebruik maken van haar spaar- en beleggingsoplossingen.
MAW, betalen, beleggen of oprotten
Ik kies het tweede, bye bye deutche bank
Op 21/01 was er een mail dat de rekening 8€ per kwartaal zou kosten.
Enkel gratis als je actief gebruik maken van haar spaar- en beleggingsoplossingen.
MAW, betalen, beleggen of oprotten
Ik kies het tweede, bye bye deutche bank
Ben net terug van de Deutsche Bank. Ze lokken je naar hun kantoor om een DB Saving Plan spaarrekening te openen maar proberen je beleggingen aan te smeren !!!
Zijn er banken die je niet lokken om je beleggingen aan te smeren??
De vraag is wat je wilt ? Kosten betalen of niet.
Als je 100 euro per kwartaal in een fonds belegd, dan moet je die 8 euro kosten per kwartaal niet betalen (een andere mogelijkheid om aan de kosten te ontsnappen is dat er minimaal 10.000 euro staat op een boekje dat amper iets opbrengt). En ondertussen kan je rustig je Saving Plan opbouwen.
Het is maar hoe je het bekijkt...
Als je 100 euro per kwartaal in een fonds belegd, dan moet je die 8 euro kosten per kwartaal niet betalen (een andere mogelijkheid om aan de kosten te ontsnappen is dat er minimaal 10.000 euro staat op een boekje dat amper iets opbrengt). En ondertussen kan je rustig je Saving Plan opbouwen.
Het is maar hoe je het bekijkt...
500€ per maand gespaard gedurende 5 maanden....resultaat ....min 8€ ....bedrieglijke praktijken....
Bij het afsluiten van het contract werden geen "kosten" vermeld....
Bij het afsluiten van het contract werden geen "kosten" vermeld....
De meeste banken passen nu en dan hun tarieven aan denk ik. Bij niet tevreden, elders gaan.
https://www.tijd.be/ondernemen/banken/d ... 43366.html
Nu is het 'save the DB'!
Vraagje: zijn hun ETF's zoals XTR.(IE) - MSCI WORLD wel veilig ? Zij zeggen van wel, maar 'een kat in het nauw maakt rare sprongen'.
Had het deze week nog over risico van inbeslagname ETF's door de overheid.
Dit artikel is alleszins zeer alarmerend. Kan het begin zijn van een nieuw 2008.
Nu is het 'save the DB'!
Vraagje: zijn hun ETF's zoals XTR.(IE) - MSCI WORLD wel veilig ? Zij zeggen van wel, maar 'een kat in het nauw maakt rare sprongen'.
Had het deze week nog over risico van inbeslagname ETF's door de overheid.
Dit artikel is alleszins zeer alarmerend. Kan het begin zijn van een nieuw 2008.
Vraag me af wat het morgen wordt.
DB zou in de VS een systeembank zijn. Dat zou betekenen dat Trump naar willekeur mag handelen om de Am. belangen te behartigen, ook inbeslagname.
Ga morgen toch maar eieren voor mijn geld kiezen.
DB zou in de VS een systeembank zijn. Dat zou betekenen dat Trump naar willekeur mag handelen om de Am. belangen te behartigen, ook inbeslagname.
Ga morgen toch maar eieren voor mijn geld kiezen.
Vanwaar die info?
-
anonymous9
Uw geld zit toch niet in de Amerikaanse divisie van DB?