Deutsche Bank onder Duitse depositogarantie
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Deutsche Bank onder Duitse depositogarantie
Deutsche Bank fuseert haar twee entiteiten in België in één juridische structuur. De bank komt onder de onbeperkte depositogarantie van Duitsland.
https://www.spaargids.be/sparen/deutsch ... olgen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.spaargids.be/sparen/deutsch ... olgen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Deutsche Bank onder Duitse depositogarantie
"Elke spaarder bij Deutsche Bank is ingedekt tot het immense bedrag van 11,5 miljard euro."
Tot zoiets in de praktijk moet worden omgezet.
Ben eens benieuwd of DB er veel reclame voor gaat maken, want ze kunnen er mogelijk de grote spaarders mee aantrekken,
Tot zoiets in de praktijk moet worden omgezet.
Ben eens benieuwd of DB er veel reclame voor gaat maken, want ze kunnen er mogelijk de grote spaarders mee aantrekken,
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Hela, dit is voor de klanten van DB zeer goed nieuws!
Er zullen toch geen addertjes onder het gras zitten zeker

Er zullen toch geen addertjes onder het gras zitten zeker
--Onnodige quote--
DB kan dit argument aangrijpen om hun rente nogmaals te verlagen.
DB kan dit argument aangrijpen om hun rente nogmaals te verlagen.
Ja paul, je zegt zoal iets! In ruil voor safe renteverlaging!
Een paar weken geleden hebben ze de eerste stap daartoe al gezet.
Voor wat hoort wat hoor
Voor wat hoort wat hoor
"Omdat de Belgische banktoezichthouder niet wil dat banken reclame maken rond hun garantieregelingen, zal Deutsche bank geen actieve marketingcampagne voeren rond de hogere spaarbescherming."paul schreef:Ben eens benieuwd of DB er veel reclame voor gaat maken, want ze kunnen er mogelijk de grote spaarders mee aantrekken,
bron
juist Lawieck, maar klanten van Deutsche Bank zullen een bericht ontvangen
Ik vraag me af wat de werkelijke reden is voor deze wijziging ?
Moeten ze minder bijdragen voor het Duitse fonds dan voor het Belgische ?
Verwachten ze een hogere bijdrage voor het garantiefonds in België ?
Blijkbaar hebben ze niet veel vertrouwen in de regering die de nieuwe regeling moet uitwerken voor volgend jaar.
Moeten ze minder bijdragen voor het Duitse fonds dan voor het Belgische ?
Verwachten ze een hogere bijdrage voor het garantiefonds in België ?
Blijkbaar hebben ze niet veel vertrouwen in de regering die de nieuwe regeling moet uitwerken voor volgend jaar.
Mogelijk hopen ze er de plus 100 000 euro klanten mee aan te trekken
????????
in duitsland is er volgens mij geen fonds zoals men dat in belgië kent... dus DB hoeft niet meer bij te dragen voor de risico's die andere banken in dit land hebben genomen ... volgens mij is DB trouwens ook een van de weinige grootbanken die geen overheidssteun heeft gehad dus als ik mocht kiezen tussen een hoge rente en een hoger risico dan ik kies ik toch voor een de 2,2% en een AAA-land als garantie voor mijn bank (remember Kaupting, het hoogste rendement op de markt....)
bon, dit is een vrij land... het staat vrij waar je met geld naar toe wilt en op welke voorwaarden...
bon, dit is een vrij land... het staat vrij waar je met geld naar toe wilt en op welke voorwaarden...
Kaupthing viel onder het garantiestelsel van aan AAA-land.brussel schreef:... dan ik kies ik toch voor een de 2,2% en een AAA-land als garantie voor mijn bank (remember Kaupting, het hoogste rendement op de markt....)
...
De beste garantie is en blijft spreiden
Het beste is misschien nog spreiden over banken die onder een ander garantiefonds vallen.
In die zin is het een goede zaak dat er nu een bank in België is die onder de Duitse garantieregeling valt.
Dit zijn bij mijn weten nu de in België mogelijke garantieregelingen :
Belgisch
Frans
Nederlands
Duits
In die zin is het een goede zaak dat er nu een bank in België is die onder de Duitse garantieregeling valt.
Dit zijn bij mijn weten nu de in België mogelijke garantieregelingen :
Belgisch
Frans
Nederlands
Duits
@ barth: Welke banken vallen onder een buitenlands garantiestelstel???
Volgens mij valt Rabobank zelfs onder het Belgische garantiestelsel... dacht dat dit zo was voor alle banken... en nu voor DB een eerste uitzondering...
Graag reactie.
Volgens mij valt Rabobank zelfs onder het Belgische garantiestelsel... dacht dat dit zo was voor alle banken... en nu voor DB een eerste uitzondering...
Graag reactie.