Deutsche Bank verlaagt rente
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Deutsche Bank verlaagt rente
...We hebben daarom weinig andere keuze dan de rentevoet van de db E-saving account te verlagen tot 2,25% basisrente + 0,75% getrouwheidspremie op jaarbasis vanaf 20 maart 2009.
Re: Deutsche Bank verlaagt rente
Maar die klopt toch al totaal niet meer? Eerst gingen ze hun rente laten zakken (ondanks hun garantie dat ze dat niet gingen doen). Daar worden ze inderdaad toe verplicht, maar zij laten de % nog sterker zakken dan ze moeten.
En nu gaan ze dit nog eens invoeren VOOR ze van de wet moeten??? Dit is toch contractbreuk?
En nu gaan ze dit nog eens invoeren VOOR ze van de wet moeten??? Dit is toch contractbreuk?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Geld dat ik vorige week op mijn db e-saving gezet heb zal toch nog 12 maanden kunnen genieten van 1% getrouwheidspremie ?
Laatst gewijzigd door Campzie op 19 maart 2009, 18:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
mr intrest
- Full Member

Maar die klopt toch al totaal niet meer? Eerst gingen ze hun rente laten zakken (ondanks hun garantie dat ze dat niet gingen doen). Daar worden ze inderdaad toe verplicht, maar zij laten de % nog sterker zakken dan ze moeten.
Ik deel je verontwaardiging Frank.
Men beloofde een gegarandeerde intrestvoet van 4,25% + 1%. Ok als de wet dit niet langer toelaat, maar dan zou het toch getuigen van respect voor de klan als men het maximaal toelaatbare zou geven van intrest.
Niet dus.
Na het verstrijken van de periode van getrouwheidspremie haal ik mijn geld beslist af! Ik word niet graag bedrogen.
Men beloofde een gegarandeerde intrestvoet van 4,25% + 1%. Ok als de wet dit niet langer toelaat, maar dan zou het toch getuigen van respect voor de klan als men het maximaal toelaatbare zou geven van intrest.
Niet dus.
Na het verstrijken van de periode van getrouwheidspremie haal ik mijn geld beslist af! Ik word niet graag bedrogen.
Heb op 5maart ook geld gestort op deze E-saving en net een bericht via mail ontvangen van db dat vanaf 20 maart de rente zal zijn 2,25+ 0,75 , dadelijk een telefoontje gedaan en als antwoord kreeg ik er nog bovenop dat de db intensiv plus ook deze rente toepast vanaf 1 April. heb dadelijk mijn bedrag op E-saving overgeschreven naar een andere instelling en mijn db intensiv laat ik staan tot de twaalf maanden om zijn en dan vertrek ik ook met deze rekening; zo zullen ze vele klanten verliezen
Ik deel je mening => exit DB.mr intrest schreef: Maar die klopt toch al totaal niet meer? Eerst gingen ze hun rente laten zakken (ondanks hun garantie dat ze dat niet gingen doen). Daar worden ze inderdaad toe verplicht, maar zij laten de % nog sterker zakken dan ze moeten.
Niet dus.
-
nicky
Voor 1 april er alles af, vanaf dan kan ik bij CE of BMPB 3+1 krijgen, toch altijd meer dan 2.25+.075
Ik sluit mijn rekening af, dan heb ik al zeker die 4.25% opzak en de interesten kan ik ook nog eens wat laten opbrengen. Maar nooit meer bij DB !
Ik sluit mijn rekening af, dan heb ik al zeker die 4.25% opzak en de interesten kan ik ook nog eens wat laten opbrengen. Maar nooit meer bij DB !
'k vraag me af hoeveel ontevreden klanten DB de afgelopen maanden heeft gemaakt, als ik dit forum bekijk, zijn er naar mijn mening, nergens zovéél ontevreden klanten, dan bij DB. (met uitz. van Kaupthing, maar da's een ander verhaal).nicky schreef: Voor 1 april er alles af, vanaf dan kan ik bij CE of BMPB 3+1 krijgen, toch altijd meer dan 2.25+.075
je mag er zeker van zijn dat ze het gaan """"""VOELEN"""""""
Inderdaad, wie niet horen wil, moet VOELEN ....
Campzie schreef: Geld dat ik vorige week op mijn db e-saving gezet heb zal toch nog 12 maanden kunnen genieten van 1% getrouwheidspremie ?
Update, iemand dat dit kan bevestigen? Met dank.
Met mijn kennis van het huidige en perverse KB kan ik dit helaas niet bevestigen. Volgens de huidige tekst ervan is het enkel de getrouwheidsperiode die doorloopt, niet de premie. De getrouwheidspremie op 1/4/9 (vermoedelijk 0,75%), zal ook de premie zijn voor de resterende periode van de "getrouwheid".Campzie schreef:Update, iemand dat dit kan bevestigen? Met dank.Campzie schreef: Geld dat ik vorige week op mijn db e-saving gezet heb zal toch nog 12 maanden kunnen genieten van 1% getrouwheidspremie ?
""CAMPZIE"" bel morgen maandag naar db op het nr 078/156160 en je weet waar je aan toe bent
Re: Deutsche Bank verlaagt rente/gratis tel. nr !!!!0800-99624
nee, niet naar het dure 078-nummer bellen!!!!! Er is een gratis nummer bij de DB:weetjes schreef: ""CAMPZIE"" bel morgen maandag naar db op het nr 078/156160 en je weet waar je aan toe bent
0800-99624
Ik heb een vraag ivm DB M@x, moet je daar een minimum inleg hebben van 1000 euro om rente te kunnen krijgen op de spaarrekening?