Dexia heeft geld nodig
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Dexia heeft geld nodig
Hier kan ik mij volledig bij aansluiten. Ben echter lang klant geweest bij Dexia omwille van hun zeer snelle verrichtingen en de goede service die het kantoor biedt.Dat laatste argument slaat op niks en toont aan hoe slecht ze bij de grootbanken op de hoogte zijn van de concurrentie of hoe onwillig ze zijn. Argenta is namelijk geen internetbank die ook een algehele service geeft. Je hoeft dit echter niet te vertellen tegen iemand die voor een grootbank werkt, je kan het evengoed tegen een muur vertellen, ze luisteren niet en vertellen steeds dezelfde onzin.
Aangezien ik toch een bankkantoor nodig heb in de buurt, heb ik gekozen voor het Argenta-kantoor hier vlakbij. Na eerst informatie te hebben gevraagd (want in het vorige kantoor van Argenta was de service toch niet op en top).
Ga de service van dat betreffende kantoor dus eens proberen, de trage online-banking krijg je er ook gratis bij maar heb nog Keytrade waar ik op kan terugvallen voor dringende verrichtingen.
En zodra ik alles heb ontvangen van Argenta (kaartjes, online abonnement) dan kunnen ze er bij Dexia eens gaan aanhangen.
Ben al een melkkoe van de staat zonder dat menig bank er nog eens een schepje hoeft bij te doen.
Dat mijn (toekomstige) rekeningen bij Argenta niet steeds up-to-date gaan zijn, zal ik er toch willens nillens moeten bijnemen. Maar ja, dat is, zoals ik hier altijd al gezegd heb, de prijs van "gratis".
Laatst gewijzigd door relativity op 11 november 2009, 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Beste Relativity,
Als Argenta internetbankieren bij jou zooo traag is, dan zou ik toch mijn internetprovider eens contacteren.
Als Argenta internetbankieren bij jou zooo traag is, dan zou ik toch mijn internetprovider eens contacteren.
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Ik denk dat mijn kleine pink meer kent van informatica dan jij.Nete schreef: Beste Relativity,
Ik heb het over de snelheid van hun verrichtingen...