Dexia
TIP
Dexia
Zijn er hier nog mensen die speculeren in aandelen van Dexia? Er schijnt nog steeds een drukke handel te zijn.
Ik moet toegeven ik heb zelf ook een pakketje aandelen gekocht aan 2 cent en verkocht aan 3 cent. Een mooie winstmarge
.
Met vriendelijke groet,
Geblin
Ik moet toegeven ik heb zelf ook een pakketje aandelen gekocht aan 2 cent en verkocht aan 3 cent. Een mooie winstmarge
Met vriendelijke groet,
Geblin
Re: Dexia
Ken je het kaartspel zwartepieten?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Tof als je d'er nog aan 3 euro vanaf geraakt, maar soms blijf je met de zwarte piet zitten.
D'er zijn d'er natuurlijk die d'er graag mee blijven zitten, met 'n zwarte piet...
Speculeren met het aandeel Dexia
D'er zijn d'er natuurlijk die d'er graag mee blijven zitten, met 'n zwarte piet...
Speculeren met het aandeel Dexia
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Ik ben me bewust van het risico dat ik neem, maar van een "belegging" die potentieel 50% kan opbrengen kan mag je inderdaad verwachten dat er enig risico aan verbonden is.
En het kaartspel zwartepieten ken ik zeker
Mvg,
Geblin
En het kaartspel zwartepieten ken ik zeker
Mvg,
Geblin
nog zo ééntje accentis zit tussen 0,01 en 0,02 euro.
zo zie je dat je met alle aandelen winst kunt maken.
Bij dit soort spelletjes moet je eerst achteraan aanschuiven bij de kopers aan 0,02 om dan achteraan te sluiten bij de verkopers aan 0,03. Geblin hoe lang heeft het geduurd voordat ze verkocht werden.?
Not my cup of tea maar te overwegen voor de gokkers onder ons.
zo zie je dat je met alle aandelen winst kunt maken.
Bij dit soort spelletjes moet je eerst achteraan aanschuiven bij de kopers aan 0,02 om dan achteraan te sluiten bij de verkopers aan 0,03. Geblin hoe lang heeft het geduurd voordat ze verkocht werden.?
Not my cup of tea maar te overwegen voor de gokkers onder ons.
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
In totaal heeft het aankopen en verkopen 3 weken geduurd. Best wel een eindje, maar voor een winst van 50% heb ik het er wel voor over.
Met vriendelijke groet,
Geblin
Met vriendelijke groet,
Geblin
dat valt mee 3 weken
794 verkopers en 43 M stuks staan er nu aan te schuiven op te verkopen aan 0?03
en 1400 kopers voor 161 om te kopen aan 0,02
Ga je het nog eens proberen ?
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
Met de winst dat ik heb gemaakt zal ik nog een gokje wagen. Het zal wel iets langer duren deze keer(denk ik). Alhoewel gisteren zijn er ongeveer 23 miljoen stuks verhandeld. Nu geduld is een schone deugd.zeezout schreef:dat valt mee 3 weken
Zijn er nog mensen om mij te vervoegen in de wachtrij?
Met vriendelijke groet,
Geblin
Dus het komt er gewoon op neer om te kopen aan koers 0.04 en te verkopen aan koers 0.05? Dit is toch te makkelijk om waar te zijn? Wie zegt waar het addertje zit? Met limietorders kun je toch heel makkelijk geld verdienen?
Tradingaandeel met heel veel risico, want Dexia heeft weinig waarde en koersen van 0,01 zijn niet ondenkbaar.BertVWS schreef:Dus het komt er gewoon op neer om te kopen aan koers 0.04 en te verkopen aan koers 0.05? Dit is toch te makkelijk om waar te zijn? Wie zegt waar het addertje zit? Met limietorders kun je toch heel makkelijk geld verdienen?
Maar de koers fluctueert al maanden tussen 0.04 en 0.05?
Ja, er valt voor risico-nemers poen te pakken, maar ik vind Dexia te gewaagd. 0,01 Euro is ook mogelijk en dan is het verlies dramatisch. Aan de gokkers veel geluk.BertVWS schreef:Maar de koers fluctueert al maanden tussen 0.04 en 0.05?
En hoe lang moet je aanschuiven om
- aan 0,04 te kopen;
- en aan 0,05 te verkopen?
Weken? Maanden? Begin er niet mee.
- aan 0,04 te kopen;
- en aan 0,05 te verkopen?
Weken? Maanden? Begin er niet mee.
Deze zomer duurde het een week om te kopen en verkopen. Een kennis van me ging onlangs ook een gokje wagen maar staat nu reeds 3 weken in wacht.
Zeer niet aan te raden om te doen, maar mensen die het geld kunnen missen waarom niet.
Mvg,
Geblin
Zeer niet aan te raden om te doen, maar mensen die het geld kunnen missen waarom niet.
Mvg,
Geblin
Toch nog geïnteresseerd in het reilen en zeilen van onze bad bank?
kijken naar Dexia A -> Z
kijken naar Dexia A -> Z