dexia termijnrekening
TIP
dexia termijnrekening
Op website van dexia de tijdelijke aanbieding van de termijnrekening ( zelfde voorwaarden als KBC) niet teruggevonden.
Niet weergegeven? Reeds beëindigd ?
Weet iemand hoe lang de actie in principe loopt? Ook enkel voor nieuw geld?
Niet weergegeven? Reeds beëindigd ?
Weet iemand hoe lang de actie in principe loopt? Ook enkel voor nieuw geld?
Re: dexia termijnrekening
http://www.dexia.be/Nl/Particulier/Spar ... /Rates.htm
Het zou ook om een tijdelijke aktie gaan...er zijn geen voorwaarden rond nieuw geld.
Het zou ook om een tijdelijke aktie gaan...er zijn geen voorwaarden rond nieuw geld.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
ik vrees dat u twee zaken verwart:
kasbons: hoge rentevoeten bij dexia (en niet bij kbc)
termijnrekeningen: promotie bij kbc (en niet bij dexia)
kasbons: hoge rentevoeten bij dexia (en niet bij kbc)
termijnrekeningen: promotie bij kbc (en niet bij dexia)
Was me inderdaad nog niet opgevallen dat het bij dexia de kasbons waren. Waarschijnlijk door tekort of gebrek aan publiciteit over hun actie.
In ieder geval geen barnumreclames zoals voor andere producten ( net zoals bij KBC voor hun termijnrekeningen). Zelfs geen kleine muuraffiche in mijn eigen kantoor.
Net of ze de ophaling van vers geld wilden organiseren zonder er al te veel ruchtbaarheid aan te geven ( o.m. bij KBC omdat ze de vaste klanten met reeds aanwezig geld niet wilden schofferen ) maar dat ze dat geld dringend nodig hadden.... ( was /is waarschijnlijk wel zo) .
Maar ja, inmiddels ( zeker bij dexia) toch al afgelopen .
In ieder geval geen barnumreclames zoals voor andere producten ( net zoals bij KBC voor hun termijnrekeningen). Zelfs geen kleine muuraffiche in mijn eigen kantoor.
Net of ze de ophaling van vers geld wilden organiseren zonder er al te veel ruchtbaarheid aan te geven ( o.m. bij KBC omdat ze de vaste klanten met reeds aanwezig geld niet wilden schofferen ) maar dat ze dat geld dringend nodig hadden.... ( was /is waarschijnlijk wel zo) .
Maar ja, inmiddels ( zeker bij dexia) toch al afgelopen .