DHB Advantage
DHB Advantage
Waarom is er geen vakje voorzien in het openingsformulier waar je instuctie kan geven dat de termijnrekening niet opnieuw herbelegd moet worden?
Hoeveel keer mag je een openingsformuliier opsturen? En storten natuurlijk.
Hoeveel keer mag je een openingsformuliier opsturen? En storten natuurlijk.
-
DHB Bank
Re: DHB Advantage
We hebben dit niet voorzien en ik vind het een goed voorstel. We kunnen dit overwegen bij de nieuwe uitgave van het openingsformulier DHB Advantage.
In de meest gestelde vragen wordt dit vermeld :
Zonder instructies 24 uur vóór de vervaldag worden de hoofdsom en de rente voor dezelfde periode herbelegd tegen de geldende rentevoeten.
Bij de nieuwe verlenging van de termijnrekening krijgt u opnieuw een rekeninguittreksel met de nieuwe geldende rentevoet. U wordt dus geïnformeerd maw u kunt reageren.
Indien u beslist om de termijrekening af te sluiten, kunt u dit nog steeds. U verliest enkel de interesten van de nieuwe periode.
In de meest gestelde vragen wordt dit vermeld :
Zonder instructies 24 uur vóór de vervaldag worden de hoofdsom en de rente voor dezelfde periode herbelegd tegen de geldende rentevoeten.
Bij de nieuwe verlenging van de termijnrekening krijgt u opnieuw een rekeninguittreksel met de nieuwe geldende rentevoet. U wordt dus geïnformeerd maw u kunt reageren.
Indien u beslist om de termijrekening af te sluiten, kunt u dit nog steeds. U verliest enkel de interesten van de nieuwe periode.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dit vind ik prachtig! Andere banken zouden er een voorbeeld aan moeten nemen. Ik ga geen namen noemen maar ik ken mensen die maar al te graag hun termijnrekening bij andere banken (niet DHB) zouden afsluiten en hiervoor afgeslacht worden door hun bank, het lijkt wel alsof deze het geld van hun klanten niet willen (of kunnen?) teruggeven.DHB Bank schreef: Bij de nieuwe verlenging van de termijnrekening krijgt u opnieuw een rekeninguittreksel met de nieuwe geldende rentevoet. U wordt dus geïnformeerd maw u kunt reageren.
Aan al diegenen die een termijnrekening hebben bij een andere bank en op mijun post willen reageren stel ik voor eerst bij hun bank te informeren welke de voorwaarden zijn om hun termijnrekening daar stop te zetten.
-
steven$
mijn inschrijvingsatest is na het eindelijk ontvangen te hebben alweer 3weken onderweg. dan bied credit europe toch wel wat betere service +
de rente is nu bij hun ookal hoger
de rente is nu bij hun ookal hoger
Tussen aanvraag en toekenning van rekeningnr. duurt bij mij ook altijd een 3 tal weken, wat toch vrij lang is
. Al meegemaakt dat ondertussen de rente was veranderd. Eens dat er gestort is en het uitstrekseltje daarvan thuis opgestuurd gaat dan wel zeer snel
.
-
steven$
ondertussen is hun intrest van 5,85% wel verandert in 5,60 %
en bied credit europe aantrekkelijkere intrest
spijtig had er anders 56000euro geparkeert voor 5j
en bied credit europe aantrekkelijkere intrest
spijtig had er anders 56000euro geparkeert voor 5j