DHB Save online
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: DHB Save online
geen idee, ben er geen klan.
zou het ook wel willen weten.
zou het ook wel willen weten.
Waiting for the financial meltdown...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik heb er een rekening aangevraagd want ik dacht er een termijnrekening te open, maar heb die ondertussen bij Credit Europe geopend omdat ik daar meer kreeg.
Ik ben nog maar 1 keer ingelogd op DHB online. Het online banking gedeelte zelf lijkt mij minder professioneel over te komen dan de andere banken. Maar dit kan persoonlijk zijn natuurlijk.
Ik ben nog maar 1 keer ingelogd op DHB online. Het online banking gedeelte zelf lijkt mij minder professioneel over te komen dan de andere banken. Maar dit kan persoonlijk zijn natuurlijk.
-
Lieve
Ik vind ze heel correct, heb vandaag mijn uittreksel gehad met de post van mijn termijnrekening. Mijn zoon heeft er een save online, ik ook, maar staat nu op nul met mijn termijn rekening.
-
pol
Ben er al een tijdje bij. (3-tal jaar). Krijg steeds een mail bij rente aanpassingen. Altijd op 01-01-xx rente ontvangen. Maar je kan dit niet bekijken op 01-01-**. Ik veronderstel volgend jaar op 05-01-09. Steeds in de top 10 wat rente betreft. Heb er geld van af gehaald en weer bijgestort, geen abnormale wachttijden. Wat mij betreft een aanrader.MarieJorie schreef: Iemand klant bij DHB Save-online?
Een aanrader?
mvg,
pol
-
gast
De "spaargids" spreekt van 1 % aangroei en 1 % getrouwheidspremie.
De spaarrekening staat zo bij de top 10
Doch op de site van DHB "saveonline" kan ik dat niet direct zien, men spreekt enkel van aangroeipremie.
Voor mij dus niet duidelijk...
De spaarrekening staat zo bij de top 10
Doch op de site van DHB "saveonline" kan ik dat niet direct zien, men spreekt enkel van aangroeipremie.
Voor mij dus niet duidelijk...