DHB
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
DHB
Aan de Klanten van DHB zijn de interesten al gestort bij jullie en hebben jullie daar een bevestiging of een bericht van gekregen dat je" kan uitprinten 

Re: DHB
Bij mij gestort op 02-01.....en 3 euro laten staan.M M schreef: Aan de Klanten van DHB zijn de interesten al gestort bij jullie en hebben jullie daar een bevestiging of een bericht van gekregen dat je" kan uitprinten![]()
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Intersten ontvangen op 2/1, alles overgeschreven naar elderspol schreef:Bij mij gestort op 02-01.....en 3 euro laten staan.M M schreef: Aan de Klanten van DHB zijn de interesten al gestort bij jullie en hebben jullie daar een bevestiging of een bericht van gekregen dat je" kan uitprinten![]()
Heb het al gevonden ,bedankt voor jullie reactie, heb het ook al overgeschreven naar andere bank keytrade hoop dat deze op de korste tijd hun intrest niet laten zakken , en weet er iemand, ik heb binnen kort een termijnrekening die eindigt bij DHB heb toen wel doorgegeven dat ze deze dan terug naar mijn rekening moeten storten , maar moet ik daarvoor dat nog bevestigen weet er iemand dat uit ervaring alvast bedankt bij voorbaad

Ik heb het in het weekend overgeschreven naar keytrade bank en gisteren stond het al op mijn rekening.liesje schreef:Naar welke bank??patata fritti schreef:
Intersten ontvangen op 2/1, alles overgeschreven naar elders