Dilemma kopen verkopen aandelen ?
TIP
-
TheBigGreenday
- Newbie

- Contacteer:
Re: Dilemma kopen verkopen aandelen ?
Je bent erin geslaagd om een huis te verhuren aan een hogere prijs dan het jou maandelijks kost. Dat is een heel goede stap op weg naar financiële onafhankelijkheid, ik zou dat dus vooral zo houden als ik jou was. Je moet al een verdomd goede belegger zijn om dat rendement te behalen en je ruilt zekerheid en een steady cash flow in voor onzekerheid en een heleboel stress. Het zou wel een goed idee zijn om het passieve inkomen dat verhuren genereert, op zijn beurt gradueel en gezapig te investeren in aandelen (gespreid doorheen de tijd).
Maar damn, goed bezig! Zeker niks onbezonnen doen, want dan loop je het risico om alles in één klap te verliezen. Zoek de verhalen omtrent Nyrstar maar eens op, om maar een voorbeeld te geven.
Wat betreft die aankoop van een tweede woning: pluis dat toch maar eens goed uit, dat lijkt me namelijk geen slechte zet. Bij de vriendin blijven inwonen zal op lange termijn wellicht ook niet mogelijk zijn.
Maar damn, goed bezig! Zeker niks onbezonnen doen, want dan loop je het risico om alles in één klap te verliezen. Zoek de verhalen omtrent Nyrstar maar eens op, om maar een voorbeeld te geven.
Wat betreft die aankoop van een tweede woning: pluis dat toch maar eens goed uit, dat lijkt me namelijk geen slechte zet. Bij de vriendin blijven inwonen zal op lange termijn wellicht ook niet mogelijk zijn.