Dips in IWDA-grafiek?
TIP
Dips in IWDA-grafiek?
Zat zonet even naar IWDA te kijken op Yahoo Finance en zag volgende grafiek.

Iemand een verklaring voor deze scherpe dalingen (die maar één dag lijken aan te houden)?

Iemand een verklaring voor deze scherpe dalingen (die maar één dag lijken aan te houden)?
Re: Dips in IWDA-grafiek?
Dat zijn de dagen dat er een nieuw corona bericht verscheen. Mensen hadden een stoploss ingesteld, en een dag later goedkoper weer aangekocht.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Slechte website.
Iwda heeft voor deze week nooit meer dan 60 euro gestaan.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
fake news 
Ik denk dat jij een paar dagen achter bent
Aandelenportefeuille netto met 1164% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: -7,9% (tem 31 dec '25)
Momenteel: 100% cash
Momenteel: 100% cash
Dit was een waardeloze grafiek vanop die website en
met een lijngrafiek zie je alleen de sluiting van de beurs.
Intraday schommelingen moeten ook zichtbaar zijn om weerstanden en steunen te zien en dit zie je dankzij kaarsen.
Op deze kaarsgrafiek vanaf in september 2019 tot vandaag zie je het stijgend kanaal waar je nu in zit.
met een lijngrafiek zie je alleen de sluiting van de beurs.
Intraday schommelingen moeten ook zichtbaar zijn om weerstanden en steunen te zien en dit zie je dankzij kaarsen.
Op deze kaarsgrafiek vanaf in september 2019 tot vandaag zie je het stijgend kanaal waar je nu in zit.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.