Disneyland Parijs - waar goedkope tickets
Disneyland Parijs - waar goedkope tickets
Beste leden
We zouden graag met ons vieren ( 2 volwassen en 2 kindjes 7 en 10 jaar ) naar Disneyland gaan en dit voor 2 dagen.
Dit waarschijnlijk in de maand mei.
Hoe kan ik mijn tickets zo goedkoop mogelijk kopen ?
Alle tips zijn welkom.
Alvast bedankt !
Mvg Phil
We zouden graag met ons vieren ( 2 volwassen en 2 kindjes 7 en 10 jaar ) naar Disneyland gaan en dit voor 2 dagen.
Dit waarschijnlijk in de maand mei.
Hoe kan ik mijn tickets zo goedkoop mogelijk kopen ?
Alle tips zijn welkom.
Alvast bedankt !
Mvg Phil
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: Disneyland Parijs
Verleden jaar met de vrouw en de kindjes geweest. De Davy Crocket ranch gereserveerd was zo een 600,00€ voor 3 dagen en 2 nachten (denk ik), geboekt via de site van Disneyland Parijs zelf. Als je die ranch reserveert moet je wel een auto bij je hebben om het Park te bezoeken is zo een 15 tal minuten met de auto.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Disneyland Parijs - waar goedkope tickets
het goedkoopste is te boeken rechtreeks op de website van disneyland parijs. Let wel: dit zijn de tickets + verblijf (wat trouwens een aanrader is). Wij verbleven steeds in het Sequoia lodge, maar de andere hotels zijn ook goed. Er zijn verschillende prijsklassen, aan jou de keuze!
momenteel loopt er een goede actie: http://nl.disneylandparis.be/index.xhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
momenteel loopt er een goede actie: http://nl.disneylandparis.be/index.xhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Er is een promotie als je betaalt met mastercard: http://nl.aanbiedingen.disneylandparis. ... ffer.xhtml#" onclick="window.open(this.href);return false;
15% korting, wel min. 3 dagen. Desnoods kan je voor 12€ een bpost bpaid kaart kopen.
15% korting, wel min. 3 dagen. Desnoods kan je voor 12€ een bpost bpaid kaart kopen.
Dit heeft niets met Disneyland te maken, maar is toch gerelateerd:
Op 2/6/2012 organiseert CM de skoebidoedag in Plopsaland, je kan via CM tickets bestellen aan 14 euro ipv 29,90, parking inbegrepen!.
Op 2/6/2012 organiseert CM de skoebidoedag in Plopsaland, je kan via CM tickets bestellen aan 14 euro ipv 29,90, parking inbegrepen!.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Nog laatste keer off topic reageren ( sorry webmaster
)
Telenet organiseert ook soms zo van die dagen aan een goedkoper tarief, maar je moet dan wel rekenen dat er verschrikkelijk veel volk op afkomt dat het niet meer leuk is voor de kinderen en als gevolg niet meer voor de ouders
De goedkoopste tickets voor disneyland parijs kan je best bestellen via de website van disneyland

Telenet organiseert ook soms zo van die dagen aan een goedkoper tarief, maar je moet dan wel rekenen dat er verschrikkelijk veel volk op afkomt dat het niet meer leuk is voor de kinderen en als gevolg niet meer voor de ouders

De goedkoopste tickets voor disneyland parijs kan je best bestellen via de website van disneyland
Bedankt allemaal voor jullie reactie !
Gr Phil
Gr Phil