Dividendaristocraat ETF acc ?
TIP
Re: Dividendaristocraat ETF acc ?
Hier heb je trouwens een goed filmpje over wat factor investing in zijn algemeenheid precies is, waarom het nuttig kan zijn, en wat de nadelen zijn.
https://www.youtube.com/watch?v=ViTnIebSzj4
Er zijn doorheen de tijd slechts 5 unieke factoren geidentificeerd:
- Size
- Value
- Quality
- Momentum
- Min volatility
Merk op dat dividend (de hoogte ervan, noch de trackrecord) een factor zijn. Als er al een outperformance is van deze categorie aandelen, dan is dat dus doordat ze 1 of meer basisfactoren combineren.
https://www.youtube.com/watch?v=ViTnIebSzj4
Er zijn doorheen de tijd slechts 5 unieke factoren geidentificeerd:
- Size
- Value
- Quality
- Momentum
- Min volatility
Merk op dat dividend (de hoogte ervan, noch de trackrecord) een factor zijn. Als er al een outperformance is van deze categorie aandelen, dan is dat dus doordat ze 1 of meer basisfactoren combineren.
Strookje afknippen en laten ondertekenen door ouders of voogd.
------------ 8< -------------------------------------- knip hier----------------------------------------------
------------ 8< -------------------------------------- knip hier----------------------------------------------
