Doet u aan phonebanking?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
webmaster
Doet u aan phonebanking?
In onze simulator staat een vraag over telefonisch bankieren. We vragen ons af of deze vraag nog voldoende relevant is.
Daarom: doet u nog aan phonebanking? Of kent u nog iemand die aan phonebanking doet (ik heb het hier over het klassieke bankieren over de telefoon, niet over iphone en android applicaties)
Daarom: doet u nog aan phonebanking? Of kent u nog iemand die aan phonebanking doet (ik heb het hier over het klassieke bankieren over de telefoon, niet over iphone en android applicaties)
Re: Doet u aan phonebanking?
In een ver verleden heb ik daar nog veel gebruik van gemaakt ; vooral dan tijdens mijn kantooruren op de kosten van mijn werkgever.
Maar ik ben daarmee gestopt zodra selfbanking en homebanking hun intrede begonnen te doen.
Ik ken ook niemand meer die momenteel nog aan phonebanking doet.
Maar ik ben daarmee gestopt zodra selfbanking en homebanking hun intrede begonnen te doen.
Ik ken ook niemand meer die momenteel nog aan phonebanking doet.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Mensen zonder internet die dringend een overschrijving moeten doen gebruiken het misschien, maar ook die groep lijkt me klein?
Sowieso is een telefoon een nogal onveilig kanaal voor bankzaken te regelen, vind ik. Het aantal banken die dit nu nog aanbied is dan ook beperkt. De meeste integreren het trouwens met hun helpdesk, zoals ing en dexia.
Sowieso is een telefoon een nogal onveilig kanaal voor bankzaken te regelen, vind ik. Het aantal banken die dit nu nog aanbied is dan ook beperkt. De meeste integreren het trouwens met hun helpdesk, zoals ing en dexia.
Vroeger maakten vele collega's daar gebruik van OP het werk. Profiteren op kap van hun werkgever. Velen werden op het matje geroepen. Natuurlijk waren het ook de eerste die aan de deur gezet werden bij een reorganisatie.
In enkele onderontwikkelde landen kan ik mij voorstellen dat er heden ten dage nog gebruik van gemaakt wordt.
In enkele onderontwikkelde landen kan ik mij voorstellen dat er heden ten dage nog gebruik van gemaakt wordt.
Ik meen me te herinneren dat ik dat ooit één keer gedaan heb, dan heb ik gezegd: deze lijdensweg nooit meer.
We kunnen dus bijna met 99% zekerheid zeggen : niémand gebruikt dat nog.
-
webmaster
inderdaad, ik denk dat er iemand tevreden zal zijn met het resultaat
Vroeger kreeg je - als je meedeed aan dergelijke enquetes - een cadootje : gratis potje boter, gratis confituur, yoghurt...
Is dat hier ook zo?
Is dat hier ook zo?
-
webmaster
@offtopic: binnenkort doen we nog eens een wedstrijd -> ik hou je op de hoogte
Daar wij rekening houden met uw privacy, zal u het moeten stellen met een elektronisch cadeautje:Jemdiev schreef:Vroeger kreeg je - als je meedeed aan dergelijke enquetes - een cadootje : gratis potje boter, gratis confituur, yoghurt...
Is dat hier ook zo?

Smakelijk!
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Bedankt, 't was lekker, hier is het leeggoed terug...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
En nu terug naar het topic graag 
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Gebruikte het vroeger wel eens, was de snelste manier om te zien of mijn wedde reeds op mijn rekening bij de Bank van de Post stond, via internet bankieren duurde dat een dag langer. Nu komt mijn pensioen op mijn zichtrekening bij DB en duurt het meestal 2 dagen langer ...
Tja, internet is niet altijd sneller
Tja, internet is niet altijd sneller
Als het gebruik van de telefoon als die @#$&*() website niet wil meewerken daar ook onder valt dan gebruik ik dat ook nu en dan.
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Ik gebruikte het vroeger vaak via mijn gsm om na te gaan of mijn salaris al op de rekening stond.
Om verrichtingen mee te doen, vond ik dat veel te omslachtig.
De tijd dat je telkens moest inbellen om eerst online te geraken en dan nog eens inloggen op de bank, was een consult van je saldo via je gsm veel sneller en eenvoudiger.
Om verrichtingen mee te doen, vond ik dat veel te omslachtig.
De tijd dat je telkens moest inbellen om eerst online te geraken en dan nog eens inloggen op de bank, was een consult van je saldo via je gsm veel sneller en eenvoudiger.