dollar
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
dollar
Wie kan me zeggen hoe men het goedkoopste aan dollars kan geraken of beleggen.
Ik weet dat het kan via turbo's, sprinters, speeders, opties ..
Ik ben deze week bij de bank geweest om eens te zien wat de kosten zijn om dollars te kopen, verkoopprijs was 1.49.. en aankoopprijs was 1.42.., ik heb dat niet gedaan om dat het verschil te groot.
Weet er iemand iets over een dollarrekening en de eventuele kosten die er wéér aan vasthangen.
dank
Ik weet dat het kan via turbo's, sprinters, speeders, opties ..
Ik ben deze week bij de bank geweest om eens te zien wat de kosten zijn om dollars te kopen, verkoopprijs was 1.49.. en aankoopprijs was 1.42.., ik heb dat niet gedaan om dat het verschil te groot.
Weet er iemand iets over een dollarrekening en de eventuele kosten die er wéér aan vasthangen.
dank
Re: dollar
Beslis aub eerst eens wat je wil. Is het de bedoeling om dollars te kopen, physiek of op een rekening of te beleggen in producten genoteerd in dollars ?
Das wel een serieus verschil.
Das wel een serieus verschil.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
Guest
Ik heb horen zeggen dat het nu int is om enkele van uw euro's in dollars aan te wisselen. Verkoop deze dollars na een jaar en je hebt winst. Zou deze redenering kloppen?
mvg
npstr
mvg
npstr
Speculeren op de dollar is risky business. Niemand, maar ook niemand is in staat om wisselkoersen te voorspellen. Enkel weggelegd voor mensen die ook tegen verliezen kunnen.nepster schreef:
Ik heb horen zeggen dat het nu int is om enkele van uw euro's in dollars aan te wisselen. Verkoop deze dollars na een jaar en je hebt winst. Zou deze redenering kloppen?
mvg
npstr
Ik heb horen zeggen dat je 2 weken geleden je euro's moest omwisselen tegen euro's.nepster schreef:
mvg
npstr
Zou dit ook kloppen ?
Geld verdienen doe je door te werken.
wie weet wat de dollar binnen een jaar zal staan is een profeet en heeft dus waarschijnlijk gewoon geluk gehad
dollar heeft al boven de 1,50 gestaan en is al een week aan het versterken, beste moment om te kopen is dus al gepasseerd volgens mij, ik had beleggingen in dollar gekocht de laatste maanden en nu de dollar versterkt brengt dat nog extra op,
een tip ipv cash verhandelen??
dollar heeft al boven de 1,50 gestaan en is al een week aan het versterken, beste moment om te kopen is dus al gepasseerd volgens mij, ik had beleggingen in dollar gekocht de laatste maanden en nu de dollar versterkt brengt dat nog extra op,
een tip ipv cash verhandelen??
-
HAL9000
Zoals er het afgelopen jaar Dollars bijgedrukt zijn zou ik er niet veel aan riskeren. De vooruitzichten zijn m.i. eerder somber nu enkele landen (China?) niet meer onder stoelen of banken steken de Dollar als wisselmunt te laten varen. Anderzijds blijft de economie van de VS keer op keer te bewijzen dat ze erg "resilient" is en dat is toch wel een positief teken. Maar ik zou er niet durven op gokken.