doorlopende opdrachten
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
doorlopende opdrachten
Met de dalende rente bij Belfius zou ik graag maandelijks een variabel bedrag automatisch laten overschrijven naar andere bank. De online aanvraag wordt hiervoor steeds geweigerd. Weet iemand hier oplossing voor of moet ik maandelijks zelf opnieuw die overschrijving uitvoeren?
Thx for info
Thx for info
Re: doorlopende opdrachten
Bedoel je echt een variabel bedrag? Denk dat een doorlopende opdracht pas nuttig is met een vast bedrag.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Kbedoel dat er steeds vast bedrag blijft staan en de rest wordt overgeschreven (dus dat is variabel).Berghe schreef:Bedoel je echt een variabel bedrag? Denk dat een doorlopende opdracht pas nuttig is met een vast bedrag.
Dan moet ik je het antwoord schuldig blijven. Zo kan je inderdaad variabel overschrijven, had niet zover gedacht. 

Beste is nog altijd alles weghalen bij belfius,tenzij je daar met je hypothecaire lening zit!
Waarom? Veel betere altenatieven op de markt. De belastingbetaler zal nog jarenlang moeten opdraaien voor de schuld bij het vroegere dexia.
Ook al zijn ze nu losgekoppeld van de restbank,mij zien ze daar nooit!
Waarom? Veel betere altenatieven op de markt. De belastingbetaler zal nog jarenlang moeten opdraaien voor de schuld bij het vroegere dexia.
Ook al zijn ze nu losgekoppeld van de restbank,mij zien ze daar nooit!
Nu schrijf ik maandelijks over maar wou dat automatisch laten gaan. Hou daar ook heel weinig maar bank is dichtbij.
En dan weten dat er nog een aantal banken zijn (Argenta, Fortis, KBC, Crelan om er een paar op te noemen) die minder rente geven dan Belfius op hun internet getrouwheidsspaarrekening, toont eens te meer aan dat veel Belgen niet wakker liggen van hun spaarcenten.
-
- VIP member
- Contacteer:
Mey belastingsgeld is het natuurlijk makkelijk om grote sier te maken.
Boven een vooraf ingesteld limiet bedrag ,op een vaste datum naar je (spaar)rekening binnen eigen bank zullen ze dat wel doen, naar een andere bank zal ook wel kunnen, maar ze zullen zeggen dat dit niet mogelijk is. Je zult dit dus zelf iedere keer moeten overschrijven.fil1970 schreef:Met de dalende rente bij Belfius zou ik graag maandelijks een variabel bedrag automatisch laten overschrijven naar andere bank. De online aanvraag wordt hiervoor steeds geweigerd. Weet iemand hier oplossing voor of moet ik maandelijks zelf opnieuw die overschrijving uitvoeren?
Thx for info
Zoals ludo ook al grotendeels schrijft is het automatisch variabel overschrijven (alles boven een bepaald bedrag op een bepaalde dag) enkel intern mogelijk bij Belfius. Het is niet mogelijk een externe spaarrekening op te geven. Best wel jammer...
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!