DPRX
TIP
Re: DPRX
Zoals ik al dacht. In mijn ogen kunnen ze dan beter gewoon niets zeggeninsider schreef:Analidten zijn geen dokters noch wetenschappers dus kunnen bijna niet anders dan.... Over de cijfers spreken want v h medicijn zelf...weten ze niks!
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
-
pietpiraat
Insider.
Op basis van wat bepaal je welke biotech aandelen je wel niet koopt ? Ik vermoed dat er in tegenstelling tot vele anderen er een systeem achter zit ? -k vermoed dat je heel veel leest en mogelijk ook techische signalen volgt ? Je naam doet me veronderstellen dat je in de sector zit ? Door sneller te handelen dan de rest buit je die voordelen uit en maak je winst ? Omgeveer juist ?
Op basis van wat bepaal je welke biotech aandelen je wel niet koopt ? Ik vermoed dat er in tegenstelling tot vele anderen er een systeem achter zit ? -k vermoed dat je heel veel leest en mogelijk ook techische signalen volgt ? Je naam doet me veronderstellen dat je in de sector zit ? Door sneller te handelen dan de rest buit je die voordelen uit en maak je winst ? Omgeveer juist ?
Ik lees idd veel maar gebruik vooral mijn netwerk . Technisch ben ik niet sterk en dus ook niet actief. Ik handel snel eens ik mijn analyse - en die v h netwerk- rond heb. In biotech moet je vrienden-kennissen hebben die ten gronde u kunnen\willen adviseren. En neen ...ik zit niet in de sector.pietpiraat schreef:Insider.
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Leuk om te lezen !
http://finance.yahoo.com/news/edited-tr ... 35902.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://finance.yahoo.com/news/edited-tr ... 35902.html" onclick="window.open(this.href);return false;
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
Insider,
Bestaat er eigenlijk een soort van "planning" van DPRX waar opstaat op welke data ze met nieuws naar buiten komen over Locilex ? Gewone bedrijven leggen aan het begin van het jaar data vast voor dingen zoals kwartaalcijfers, trading updates en dividendbetalingen. Is dat bij biotech ook het geval ?
Volgens mij gaat DPRX op de sukkel blijven tot er echt nieuws komt over Locilex. Is de laatste dagen weer zware klappen aan het krijgen.
Bestaat er eigenlijk een soort van "planning" van DPRX waar opstaat op welke data ze met nieuws naar buiten komen over Locilex ? Gewone bedrijven leggen aan het begin van het jaar data vast voor dingen zoals kwartaalcijfers, trading updates en dividendbetalingen. Is dat bij biotech ook het geval ?
Volgens mij gaat DPRX op de sukkel blijven tot er echt nieuws komt over Locilex. Is de laatste dagen weer zware klappen aan het krijgen.
H2 2015: enrollment completion (al denk ik wel dat dit tot H1 2016 kan duren, ze zitten nu aan ±50%, ze zijn een jaar geleden gestart)
H1 2016: top line data anticipated
Later in 2016: NDA Filing (US)
H2 2016-H1 2017: MAA Filing (EU)
Mid-2017: FDA Approval
1H 2018: EMA Approval
Over kwartaal-resultaten niet echt een kalender kunnen vinden, maar als je de data neemt van voorgaande jaren, zal het er wel niet zo ver van af zijn denk ik zo. Voor cash zitten ze zeker goed tot 2017, 2018. Dat laatste is mijn prognose, want het is moeilijk om daar iets concreet over te vinden.
Over kwartaal-resultaten niet echt een kalender kunnen vinden, maar als je de data neemt van voorgaande jaren, zal het er wel niet zo ver van af zijn denk ik zo. Voor cash zitten ze zeker goed tot 2017, 2018. Dat laatste is mijn prognose, want het is moeilijk om daar iets concreet over te vinden.
Bedankt !Szpilman schreef:H2 2015: enrollment completion (al denk ik wel dat dit tot H1 2016 kan duren, ze zitten nu aan ±50%, ze zijn een jaar geleden gestart)
Kwartaal resultaten lees ik voor DPRX niet eens. Spreekt voor zich dat die negatief zijn, aangezien ze amper inkomsten hebben. Doet er ook niet toe.
Je hebt hun website toch al wel eens bezocht he? 
Tuurlijk heb ik dat, maar ik heb voornamelijk gelezen over Locilex. In mijn ogen is dat het belangrijkste. De dingen die ik erover gelezen hebben leken mij positief. Dat in combinatie met de mening van Insider heeft mij doen kopen.Szpilman schreef:Je hebt hun website toch al wel eens bezocht he?
Heb vorige week verkocht aan $14 en vandaag weer teruggekocht. Even profiteren dat die speculatie-taks er nog niet is. 
Ik geloof dat het op lange termijn wel goed komt: ik schat 75% slaagkans van Locilex en koers minimaal $40 tegen 2018 als alles redelijk vlot verloopt (al is DPRX tegen dan wrs wel overgenomen).
Edit: Minuten na het schrijven van de post nog eens 0,60 er af naar $11,37. Volume is nu al (dag is halfweg) wat een gemiddelde handelsdag heeft. Dat laatste vind ik wel een klein beetje zorgwekkend.
Ik geloof dat het op lange termijn wel goed komt: ik schat 75% slaagkans van Locilex en koers minimaal $40 tegen 2018 als alles redelijk vlot verloopt (al is DPRX tegen dan wrs wel overgenomen).
Edit: Minuten na het schrijven van de post nog eens 0,60 er af naar $11,37. Volume is nu al (dag is halfweg) wat een gemiddelde handelsdag heeft. Dat laatste vind ik wel een klein beetje zorgwekkend.
Ik kan me vergissen, maar volgens mij is er nog geen zekerheid of de speculatietaks gaat gelden voor aandelen die eind 2015 gekocht zijn en begin 2016 verkocht worden.
opvallend toch dat de biotech sector 3% stijgt en DPRX zo zware klappen krijgt, zoals je zelf zegt, met een hoog volume. Achja, koopkans voor jouw
Op basis van wat schatten jullie de slaagkansen van Locilex eigenlijk in ? Hetgeen mij vooral wat ongerustheid geeft bij dit aandeel is dat we toch redelijk weinig zicht hebben op de voorutizichten hierrond. Het heeft immers nog een hele lange weg af te leggen voor FDA approval en er kan nog vanalles foutlopen ( of goed gaan natuurlijk
)
opvallend toch dat de biotech sector 3% stijgt en DPRX zo zware klappen krijgt, zoals je zelf zegt, met een hoog volume. Achja, koopkans voor jouw
Op basis van wat schatten jullie de slaagkansen van Locilex eigenlijk in ? Hetgeen mij vooral wat ongerustheid geeft bij dit aandeel is dat we toch redelijk weinig zicht hebben op de voorutizichten hierrond. Het heeft immers nog een hele lange weg af te leggen voor FDA approval en er kan nog vanalles foutlopen ( of goed gaan natuurlijk
Ja, daar heb je gelijk in, speculatie-taks geldt enkel voor aandelen gekocht in 2016 (het is maar te hopen dat heel dat gezever niet doorgaat).
DPRX doet nooit echt mee met index-en. Een voordeel mijns inziens
Zou een echte schande zijn als het allemaal echt doorgaat, maar het ziet er alvast niet goed uit hèSzpilman schreef:Ja, daar heb je gelijk in, speculatie-taks geldt enkel voor aandelen gekocht in 2016 (het is maar te hopen dat heel dat gezever niet doorgaat).
Heb mijn vorige post trouwens nog gewijzigd met nog een vraag
Het percentage is maar natte vingerwerk, de kans op slagen is wel redelijk imo (groter dan 50%). Het is natuurlijk afwachten tot er echt nieuws naar buiten komt, maar dan kan je maar beter inzitten he (als het positief is natuurlijk!)
Heb je dit al eens gelezen? Er staan wel nuttige cijfers in, bedoeld voor investeerders, dus ik lees het ook wel met de nodige scepsis.
Heb je dit al eens gelezen? Er staan wel nuttige cijfers in, bedoeld voor investeerders, dus ik lees het ook wel met de nodige scepsis.