DPRX
TIP
Re: DPRX
Inderdaad al gelezen. Zoals je zelf al zegt blijft het probleem echter dat de "externe" informatie die we op dit moment hebben bijzonder beperkt is. Volgens mij is dit ook de reden waarom veel beleggers de biotech sector eerder als speculatief beschouwen. Elk bedrijf kan natuurlijk een mooie presentatie zoals deze maken over het product dat ze ontwikkelen. Daarom dat ik op dit moment - met de eerder beperkte informatie die we hebben - mij nog niet durf wagen aan een inschatting van het slaagpercentage van Locilex.Szpilman schreef:Het percentage is maar natte vingerwerk, de kans op slagen is wel redelijk imo (groter dan 50%). Het is natuurlijk afwachten tot er echt nieuws naar buiten komt, maar dan kan je maar beter inzitten he (als het positief is natuurlijk!)
Heb je dit al eens gelezen? Er staan wel nuttige cijfers in, bedoeld voor investeerders, dus ik lees het ook wel met de nodige scepsis.
Niet dat ik twijfel over DPRX - ben niet voor niets aandeelhouder natuurlijk - maar ik ben toch wat voorzichtiger in mijn verwachtingen.
Het enige dat me toch wat zorgen baart is het feit dat de laatste keer dat de FDA een uitspraak gedaan heeft over Locilex de "Efficacy Vote" eindigde op 5 stemmen tegen en 4 stemmen voor. Dat is dus niet positief. De andere problemen die toen aangekaart zijn werden opgelost, wat positief is, maar als de werkzaamheid van het product niet goed is hebben we natuurlijk een groot probleem. Uiteraard is die vote gebeurd toen er nog maar heel weinig onderzoek was gedaan, maar het is voor mij toch iets om rekening mee te houden. Vandaar ook dat ik voorzichtig ben in mijn verwachtingen naar approval toe. Correct me if I'm wrong

"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
Oeps, ik had dat gelezen als 5 voor - 4 tegen. Het is vooral afwachten op concreter nieuws (phase 3 resultaten) om er iets concreet over te kunnen zeggen he.
Gisteren 3x gemiddeld volume (meeste handel in >2 maanden), dus de lagere prijs trekt toch wel investeerders aan.
Gisteren 3x gemiddeld volume (meeste handel in >2 maanden), dus de lagere prijs trekt toch wel investeerders aan.
Het is ook een erg aantrekkelijk bedrijf. Eigenlijk valt er weinig negatief over te zeggen, behalve die stemmen van de FDA. Toevallig ging die stem om de werkzaamheid van het product, eigenlijk het allerbelangrijkste eraan. Dat is maar één tegenargument om erin te beleggen, maar meteen wel een kanjer van formaat. We hebben op dit moment eigenlijk maar weinig concrete redenen om te geloven dat hier bij de volgende stemming verandering in zal komen. Het is perfect mogelijk aangezien men volop testen aan het doen is natuurlijk, maar het feit dat de FDA er op voorhand niet echt in gelooft is in mijn ogen toch niet positief.
Anderzijds kan DPRX wel voor de verrassing zorgen dan natuurlijk, maar ik had het liever anders gezien. Dit is dan ook de reden waarom ik aan jouw en Insider vraag waarom jullie zo positieve verwachtingen hebben over Locilex en de slaagkansen zo hoog inschatten. Ik geloof niet dat ik er meer van ken dan de mensen van de FDA ...
Anderzijds kan DPRX wel voor de verrassing zorgen dan natuurlijk, maar ik had het liever anders gezien. Dit is dan ook de reden waarom ik aan jouw en Insider vraag waarom jullie zo positieve verwachtingen hebben over Locilex en de slaagkansen zo hoog inschatten. Ik geloof niet dat ik er meer van ken dan de mensen van de FDA ...

"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
Dit is niet meer normaal... Maar vraag mij niet wat er scheelt...
Ik hou nog (heel) even bij, als de volgende dagen nog donkerrood zijn, ga ik wel overwegen om definitief uit te stappen.
Hoeft er per sé iets aan de hand te zijn ? Ik begin net gewend te geraken aan deze schommelingen.
Niet dat het leuk is natuurlijk, ben hier al bijna een jaar aan het zeggen dat DPRX extreme schommelingen ondergaat zonder reden. Maar zoals eerder gezegd, het verandert niets aan Locilex lijkt me ??
Niet dat het leuk is natuurlijk, ben hier al bijna een jaar aan het zeggen dat DPRX extreme schommelingen ondergaat zonder reden. Maar zoals eerder gezegd, het verandert niets aan Locilex lijkt me ??
Dit jaar heeft de koers enkel in januari nog net iets lager gestaan ($10,7) als de low van gisteren. Als het nog lager gaat, is dit geen goed teken imo. (Nu zijn er ondertussen wel nieuwe aandelen intussen uitgegeven, maar toch) Ik blijf het koersverloop de komende dagen toch van dichtbij opvolgen.
Koers blijft sterk zakken. Wat gaan jullie doen ?
Ik ben al maanden aan het denken dat ik het gewoon ga uitzweten, maar begin nu toch ook te twijfelen. Dit is moeilijk nog uitzweten te noemen ... Sta intussen op bijna 20% verlies en heb ooit op 30% winst gestaan ...
Ik ben al maanden aan het denken dat ik het gewoon ga uitzweten, maar begin nu toch ook te twijfelen. Dit is moeilijk nog uitzweten te noemen ... Sta intussen op bijna 20% verlies en heb ooit op 30% winst gestaan ...
Ik vraag mij ook af wat er gaande is. Er is toch geen speciaal nieuws geweest hé ?
Ik sta nu ook op -10,36% !!
Ik sta nu ook op -10,36% !!
ik zie dat er precies groene cijfers verschijnen of begin ik te hallucineren
ik zit ook diep in het rood maar ga ze houden : luister het is volgens mij te herleiden tot een algemene "sell off" in de biotech sector. Er is NIKS mis met het product en er is geen enkele "downgrade" of "insider selling" dus ....iedereen doet wat hij moet doen maar dit is mijn standpunt.

ik zit ook diep in het rood maar ga ze houden : luister het is volgens mij te herleiden tot een algemene "sell off" in de biotech sector. Er is NIKS mis met het product en er is geen enkele "downgrade" of "insider selling" dus ....iedereen doet wat hij moet doen maar dit is mijn standpunt.
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Insider, ik ga ze ook maar houden.
Het is me ook wat met dit aandeel. Van bijna -10% naar bijna +10%, dat is niet meer zomaar volatiel, eerder volatiel2.
Slecht voor het hart! Maar wellicht komt het verstand terug? Het kan ook een short attack geweest zijn...
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Ik ben al 3 maanden aan het zeggen dat er iets niet klopt met dit aandeel, maar toen verklaarde iedereen me gek
Ik sluit me in ieder geval aan met Insider. We zullen wellicht nooit weten waarom er zo'n volatiliteit is, maar misschien doet dat er helemaal niet toe. Zodra de onderzoeken rond zijn en er eens echt positief nieuws komt zou het zeer snel kunnen gaan.
Ik ben van plan om ze nog minstens te houden tot de eerste testresultaten bekend zijn.

Ik sluit me in ieder geval aan met Insider. We zullen wellicht nooit weten waarom er zo'n volatiliteit is, maar misschien doet dat er helemaal niet toe. Zodra de onderzoeken rond zijn en er eens echt positief nieuws komt zou het zeer snel kunnen gaan.
Ik ben van plan om ze nog minstens te houden tot de eerste testresultaten bekend zijn.