DPRX
TIP
Re: DPRX
Voila; ik heb juust mijn medicijn tegen stress genomen ; Jack Daniels !
Terzake nu; idd als je iets niet vertrouwt moet je er niet aan beginnen dus lijkt dit mij ook een rare redenering...
Terzake nu; idd als je iets niet vertrouwt moet je er niet aan beginnen dus lijkt dit mij ook een rare redenering...
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
En in uw onderschrift staat dat ge niet drinkt ?
Aandelenportefeuille netto met 1164% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: -7,9% (tem 31 dec '25)
Momenteel: 100% cash
Je moet niet alles geloven wat ik zeg of schrijf hoor! 
Ik dacht het wel hoor dat ge niet te vertrouwen zijt 
Aandelenportefeuille netto met 1164% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: -7,9% (tem 31 dec '25)
Piet,pietpiraat schreef:Waarom koop je een aandeel waarvan je zelf vindt dat er iets niet klopt ?
Als ik iets niet vertrouw terecht of onterecht zoals die mannen op de virgin islands dan verkoop ik dat .
Eerste en laatste keer dat ik jouw ga antwoorden. Ik ben jouw geen verantwoording verschuldigd, maar om je vraag te beantwoorden : ik ben al langer aandeelhouder, volatiliteit is pas recent begonnen.
Terug on topic : +10% momenteel... zie ik graag
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
You got me!gpv1 schreef:Ik dacht het wel hoor dat ge niet te vertrouwen zijt
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
http://www.wallstreetscope.com/mid-day- ... /25480722/" onclick="window.open(this.href);return false;
de reden voor de recente dalingen : http://www.financialmagazin.com/dipexiu ... e-decline/" onclick="window.open(this.href);return false;
En dit speelt ook mee, alhoewel dit écht niet terzake doet bij een opstart-biotech :
goed of slecht teken : ik houd ze aan want eens deze "lozing" voorbij is zal het volume terug "normaal" worden en wellicht stijgt dan terug de prijs (tenzij er slecht nieuws komt van de werking van het medicijn).The institutional sentiment decreased to 3 in Q2 2015. Its down 1.33, from 4.33 in 2015Q1. The ratio fall, as 3 funds sold all Dipexium Pharmaceuticals Inc shares owned while 3 reduced positions. 9 funds bought stakes while 9 increased positions. They now own 2.78 million shares or 12.64% less from 3.18 million shares in 2015Q1.
En dit speelt ook mee, alhoewel dit écht niet terzake doet bij een opstart-biotech :
Analysts await Dipexium Pharmaceuticals Inc (NASDAQ:DPRX) to reports earnings on November, 11. They expect $-0.41 EPS, up 8.89% or $0.04 from last year’s $-0.45 per share. After $-0.47 actual EPS reported by Dipexium Pharmaceuticals Inc for the previous quarter, Wall Street now forecasts -12.77% EPS growth.
Duidelijke verklaring, goed gevonden !
Ik ben gerustgesteld. Vanzelfsprekend is het geen goed teken dat fondsen de aandelen verkopen, maar dat kunnen ook winstnemingen zijn. Gezien de soms zeer hoge spread bij dit aandeel is het normaal dat zo'n verkopen voor koers dalingen zorgen.
Ik ben gerustgesteld. Vanzelfsprekend is het geen goed teken dat fondsen de aandelen verkopen, maar dat kunnen ook winstnemingen zijn. Gezien de soms zeer hoge spread bij dit aandeel is het normaal dat zo'n verkopen voor koers dalingen zorgen.
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
dankuwel : dit is het voordeel als je netwerk vooral uit Amerikanen bestaat !
idd het kan wijzen op een "inside information" dat het product niet deugt maar .... dan zouden er geen negen andere fondsen aankopen want die voorkennis is meestal bekend bij ALLE fondsmanagers; dus relax ! het lijkt mij idd meer op winstnemingen. Ook het feit dat er tot op heden GEEN insiders zijn (David Lucci bv) die verkopen wijst hierop.
Het weekend lonkt : de motorfiets ook en ik ga een toerken doen !
idd het kan wijzen op een "inside information" dat het product niet deugt maar .... dan zouden er geen negen andere fondsen aankopen want die voorkennis is meestal bekend bij ALLE fondsmanagers; dus relax ! het lijkt mij idd meer op winstnemingen. Ook het feit dat er tot op heden GEEN insiders zijn (David Lucci bv) die verkopen wijst hierop.
Het weekend lonkt : de motorfiets ook en ik ga een toerken doen !
Laatst gewijzigd door insider op 30 oktober 2015, 14:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Denk jij dat dat inderdaad zo is ? In mijn ogen draait het in de fondsenwereld toch heel vaak om vriendjespolitiek. Ik kan mij amper inbeelden dat grote spelers zoals Carmignac niet net wat meer weten dan de mannen van KBC bijvoorbeeld.
Losstaand daarvan : zoals je zelf zegt, de insiders zelf zouden ook verkopen anders. Ik maak me dus geen zorgen.
Toch één positief aspect aan die volatiliteit : het verlies kan op een paar dagen goedgemaakt zijn
Losstaand daarvan : zoals je zelf zegt, de insiders zelf zouden ook verkopen anders. Ik maak me dus geen zorgen.
Toch één positief aspect aan die volatiliteit : het verlies kan op een paar dagen goedgemaakt zijn
vriendjespolitiek ?? pillow talk zal je wellicht bedoelen ! 
insider schreef:vriendjespolitiek ?? pillow talk zal je wellicht bedoelen !
Kijk maar even naar de film "the wolf of wall street"! Een vriend van mij werkt aldaar en hij bevestigde mij dat de waarheid hierin geen geweld werd aangedaan... If you know what I mean? 
Dan moet ik daar dringend gaan sollicitereninsider schreef:Kijk maar even naar de film "the wolf of wall street"! Een vriend van mij werkt aldaar en hij bevestigde mij dat de waarheid hierin geen geweld werd aangedaan... If you know what I mean?