DPRX
TIP
Re: DPRX
ja idd als geen schrik hebt van vuile ziektes en zo .... go with the flow !
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
derocker schreef: Ik lig er niet van wakker. Ik vind het gewoon erg opvallend dat koersdalingen (of, zoals ik al eerder zei, ook stijgingen) bijna altijd op ongeveer hetzelfde ogenblik gebeuren, wat in mijn ogen niet normaal is. Ook niet voor biotech.
Vandaag is volgens mij exact gebeurd waar ik een tijdje geleden op doelde met deze post. Koers ligt 4 uur lang tussen 4-5% en beweegt amper, en op minder dan 20 minuten gaat dat plots naar 13%, om dan in de laatste minuut nog eens 4% te verliezen en dus op 9% te eindigen. En weer is het in het laatste half uur dat dit allemaal gebeurd.Szpilman schreef:Ik denk dat je spoken ziet, als je het niet vertrouwt, stap er dan uit. De intraday swings zijn nu eenmaal hoog door de spread en de eerder lage liquiditeit.
Waarschijnlijk zie ik gewoon spoken, natuurlijk
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
Ter info:
http://ir.dipexiumpharmaceuticals.com/p ... detail/199" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ir.dipexiumpharmaceuticals.com/p ... detail/199" onclick="window.open(this.href);return false;
Binnenkort zitten we lager dan 10 dollar als dat zo verder gaat.
Aandeel is bijna 40% gezakt zonder enige reden. Is toch niet meer normaal ... iemand een verklaring hiervoor ?
Aandeel is bijna 40% gezakt zonder enige reden. Is toch niet meer normaal ... iemand een verklaring hiervoor ?
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
http://us.rd.yahoo.com/finance/external ... uy-400389/" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is de laatste tijd hier enorm stil rond DPRX , zowel qua posts al qua koers.
Wie heeft het nog in port?
Stil qua koers zou ik nu toch niet meteen zeggen ? We staan 40% lager sinds de vorige top. Er lijkt zich inderdaad wel een bodem te vormen.fiston schreef:Het is de laatste tijd hier enorm stil rond DPRX , zowel qua posts al qua koers.
Ik heb ze nog steeds in portefeuille, maar heb er geen goed gevoel bij. Een aandeel dat zo zware klappen krijgt zonder dat daar enige duidelijke reden voor is ? Dat roept grote vraagtekens op bij mij, we kunnen niet langer over een correctie spreken.
Er is - voor zover wij als gewone mensen weten - echter niets veranderd. Het is volgens mij wachten op nieuws rond Locilex om dit aandeel terug naar boven te doen gaan.
Heb jij ze nog in portefeuille ?
nog steeds in portefeuille , maar ik twijfel om ze in te ruilen voor Ablynx of Delhaize.
Meer zekerheid lijkt me ,...
Heb wel nog niet beslist.
Meer zekerheid lijkt me ,...
Heb wel nog niet beslist.
Duidelijk te vroeg gejuicht wat bodemvorming betreft ! We zitten weer vlotjes 5% lager.
Sjah, ik durf het hier niet meer te luid te zeggen, of ik krijg weer negatieve reacties, maar in mijn ogen is dit niet meer normaal.
Sjah, ik durf het hier niet meer te luid te zeggen, of ik krijg weer negatieve reacties, maar in mijn ogen is dit niet meer normaal.
Er valt ook niet veel over te vertellen he? Ik zit er ook nog in, enkel bij slecht nieuws ga ik er uit stappen.fiston schreef:Het is de laatste tijd hier enorm stil rond DPRX , zowel qua posts al qua koers.
We zitten weer in vrije val. Gisteren bijna 4% lager, vandaag weer 3% lager geopend. We zitten niet ver meer van de grens van $10, als die doorbroken wordt kan het volgens mij zeer snel gaan.
@Szpilman : je zegt dat je pas bij slecht nieuws gaat verkopen. Ik was dat eigenlijk ook van plan, maar hoe langer ik erover nadenken, hoe meer ik daarover twijfel. Bij biotech is het niet ongewoon dat een aandeel 50% of meer zakt wanneer er echt slecht nieuws komt, en dan is het te laat om te verkopen lijkt me ?
@Szpilman : je zegt dat je pas bij slecht nieuws gaat verkopen. Ik was dat eigenlijk ook van plan, maar hoe langer ik erover nadenken, hoe meer ik daarover twijfel. Bij biotech is het niet ongewoon dat een aandeel 50% of meer zakt wanneer er echt slecht nieuws komt, en dan is het te laat om te verkopen lijkt me ?
Waar blijft Insider ? Hij zou ons misschien wat kunnen ondersteunen.
Gene paniek ; hier ben ik !
Heb last met mijn gezondheid en daarom ben ik "afwezig" geweest ...
DPRX PRTK en ARDM : ik heb ze nog en ik hou ze bij ! Er is fundamenteel NIKS gewijzigd bij deze drie biotech's. Het product doet het goed en de resultaten zullen de komende maanden wel volgen. ARDM heeft een deuk gekregen omwille van het feit dat het GRIFOLS geld op is en er dus een dilution zal volgen.
Laat ik meteen ook van de gelegenheid profiteren om jullie allen een veilig en leuk Eindejaarsfeest toe te wensen.
Heb last met mijn gezondheid en daarom ben ik "afwezig" geweest ...
DPRX PRTK en ARDM : ik heb ze nog en ik hou ze bij ! Er is fundamenteel NIKS gewijzigd bij deze drie biotech's. Het product doet het goed en de resultaten zullen de komende maanden wel volgen. ARDM heeft een deuk gekregen omwille van het feit dat het GRIFOLS geld op is en er dus een dilution zal volgen.
Laat ik meteen ook van de gelegenheid profiteren om jullie allen een veilig en leuk Eindejaarsfeest toe te wensen.
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Insider, bedankt voor je geruststellend bericht en ik wens je ook een prettig eindejaar en een happy en vooral gezond 2016 !!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Wat je bericht betreft ben ik helemaal akkoord; alleen wil ik een kleine toevoeging doen, die meteen de enige reden is waarom ik wat ongerust ben ... je zegt dat er niets aan de fundamentals veranderd is, daar heb je gelukkig gelijk in ... voor zover wij weten. Een daling van 40% zonder reden vind ik verdacht, en het zou altijd kunnen dat er mensen die meer weten aan het handelen zijn. Niet dat ik dit verwacht, anders was ik geen aandeelhouder meer, maar spijtig genoeg kan je het nooit met 100% zekerheid uitsluiten (volgens mij).
Verder : leuk om te horen dat je terug bent, hopelijk gaat alles goed met je gezondheid. Voor jouw overigens ook een gelukkig en vooral gezond 2016
Verder : leuk om te horen dat je terug bent, hopelijk gaat alles goed met je gezondheid. Voor jouw overigens ook een gelukkig en vooral gezond 2016