DPRX
TIP
Re: DPRX
Wat een ongeloofelijke day's range hebben we al na één uur handel. We zijn een moment vlotjes boven de 12 gegaan, om even later 10% te zakken. Ben benieuwd hoe we vanavond zullen eindigen.
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
ik heb een tijdje geleden een verkoop gezet op 12 ; gisteren ingetrokken ,... 
Ik ga ze verkopen wanneer ze terug op 12,50 staan, dan heb ik mijn geld terug. We zitten vandaag met een day's range waar 20% verschil op zit, zonder dat er nieuws is over het aandeel ... dat heb ik nog nooit gezien.
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
We zijn zonet voor de eerste keer in zeer lange tijd onder de 10 gezakt. Dit betekent zeer weinig goeds.
je moet ook eens verder kijken dan...: de markt is gedaald met meer dan 2% !!!!derocker schreef:We zijn zonet voor de eerste keer in zeer lange tijd onder de 10 gezakt. Dit betekent zeer weinig goeds.
quasi geen enkel biotech aandeel ontsnapt aan de zeer negatieve trend. Akkoord 10% is veel maar is onschuldig zolang het medicijn geen probleem heeft.
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Stilletjes aan kunnen we over een echte crash spreken ... er is intussen een stijging van 80% nodig om terug naar de piek van een paar maanden geleden te gaan ... vandaag weer -5%.
Het zal inderdaad wachten zijn op echt nieuws rond Locilex, en hopen dat dat positief nieuws zal zijn ...
Het zal inderdaad wachten zijn op echt nieuws rond Locilex, en hopen dat dat positief nieuws zal zijn ...
Wanneer is nieuws gepland ? of is dat niet in te schatten?
Complete pivotal Phase 3 Mild DFI studies 1H 2016
File NDA Amendment (FDA) 2H 2016
File MAA (EMA) 1H 2017
FDA approval verwacht in 2017 (als die er komt natuurlijk) en EMA in 2018.
Nog een paar maanden voor eerste nieuws vermoed ik dus
File NDA Amendment (FDA) 2H 2016
File MAA (EMA) 1H 2017
FDA approval verwacht in 2017 (als die er komt natuurlijk) en EMA in 2018.
Nog een paar maanden voor eerste nieuws vermoed ik dus
Bijna elke dag hetzelfde koersverloop, op gisteren na.
Het aandeel opent met een mooie winst, om dan door de dag heen lichtjes te zakken en uiteindelijk met een verlies van 1-3% te sluiten. Ik had het liever omgekeerd gezien, maarja ...
Afwachten zeker, vraag mij af waar de bodem ligt.
Het aandeel opent met een mooie winst, om dan door de dag heen lichtjes te zakken en uiteindelijk met een verlies van 1-3% te sluiten. Ik had het liever omgekeerd gezien, maarja ...
Afwachten zeker, vraag mij af waar de bodem ligt.
Zo te zien zijn we (niet te vroeg juichen) toch terug vertrokken naar boven. De belangrijke grens van 10 dollar is - momenteel nog maar intraday - overschreden.
Denk dat de meeste hier nog wel met verlies zullen zitten, net zoals ik, maar met wat geluk gaat het even snel terug naar boven dan naar onder
Zijn er hier mensen die van plan zijn om te verkopen wanneer ze terug break-even staan ?
Denk dat de meeste hier nog wel met verlies zullen zitten, net zoals ik, maar met wat geluk gaat het even snel terug naar boven dan naar onder
Zijn er hier mensen die van plan zijn om te verkopen wanneer ze terug break-even staan ?
Ik niet per se, de drempel van break-even is veel eer psychologisch en enkel op een aankoopmoment gebaseerd.
Intussen is er een stijging van bijna 150% nodig om terug op het vorige hoogtepunt te komen.
Denken jullie dat als er morgen echt positief nieuws komt, we terug naar dat niveau gaan ? Volgens mij moet er al heel veel gebeuren om 150% winst te maken ... aandeel moet al verdubbelen om terug aan mijn koopprijs te komen.
Denken jullie dat als er morgen echt positief nieuws komt, we terug naar dat niveau gaan ? Volgens mij moet er al heel veel gebeuren om 150% winst te maken ... aandeel moet al verdubbelen om terug aan mijn koopprijs te komen.
Ik verkoop nu niet. We zullen wel zien.
Waarom zou je verkopen? Om de rest v d kudde in de afgrond te volgen??
Inderdaad. Ik hou ze ook bij.
Fundamenteel is er niets vernaders, eigenlijk zou je moeten bijkopen, maar dat durf ik niet.
Afwachten maar. Ik hoop alleen dat de koers terug naar 15-20 gaat als er eens echt positief nieuws komt. Want voor hetzelfde geld stijgt het aandeel 30% - wat op zich heel mooi is - maar dan zitten we nog altijd maar aan een koers van ongeveer 10.
Fundamenteel is er niets vernaders, eigenlijk zou je moeten bijkopen, maar dat durf ik niet.
Afwachten maar. Ik hoop alleen dat de koers terug naar 15-20 gaat als er eens echt positief nieuws komt. Want voor hetzelfde geld stijgt het aandeel 30% - wat op zich heel mooi is - maar dan zitten we nog altijd maar aan een koers van ongeveer 10.