DPRX
TIP
Re: DPRX
Het is weer nen Roller Coaster als je het mij vraagt 
welkom op de beurs, rookieAalst schreef:Het is weer nen Roller Coaster als je het mij vraagt
we moeten toch realistisch blijven : ik heb gisteren een deel van mijn positie in DPRX verkocht ... het uitblijven van data laat mij het ergste vermoeden. Als het vandaag terug van dat is doe ik de rest ook van de hand. 
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Insider, uw bericht is niet zo positief.
tja Evita wat wil je ... er dumpt iemand 200.000 aandelen in 1 keer .... dat KAN erop wijzen dat een insider (niet den dezen) of een grote speler IETS vermoedt of weet qua resultaten... en zijn aandelen dumpt...
Iedereen moet voor zichzelf uitmaken wat hij of zij gaat doen natuurlijk .....
Iedereen moet voor zichzelf uitmaken wat hij of zij gaat doen natuurlijk .....
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
@ insider : ik heb de beslissing niet zelf moeten maken ( toevallige vergetelheid heeft dit in mijn plaats gedaan)
Heb je geen tip voor nieuwe belegging voor mij?
Heb je geen tip voor nieuwe belegging voor mij?
Fiston momenteel ben ik voorzichtig ... ik laat u iets weten zodra ik een opportuniteit zie ok ?
@Insider : Je zegt dat het uitblijven van data je het ergste doet vermoeden. Er was gezegd dat de resultaten in H2 2016 gingen komen. Dat is nog 2 maanden, dus ik begrijp niet waarom dat een reden tot "het ergste vermoeden" zou zijn 
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
ik ben vooral gealarmeerd door het grote volume gisteren ..... maar nogmaals u -en alle andere geïnteresseerden- moeten doen wat ze zelf denken van te moeten doen. ik heb alleen gezegd wat ik gedaan heb en wat ik vandaag zal doen ...
Ik kan je redenering volgen wat betreft het grote volume. Vind ik zelf ook verdacht.
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
voor alle duidelijkheid , ik heb gisteren per ongeluk verkocht , maar het was allessinds geen groot volume 
Moeilijke beslissing te nemen
.
Ik heb gisteren mijn aandelen ook maar verkocht !