DPRX
TIP
Re: DPRX
Insider, ik dacht dat uw aandelen verkocht waren ??insider schreef:game over ..... ik ben hier een PAK geld aan kwijt ....
Ik heb, zoals vroeger vermeld, ook alles verkocht.
Probeer toch maar het één en ander te relativeren insider.
Laatst gewijzigd door evita op 25 oktober 2016, 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.
ik had nog een deel over .....
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Ook ik ben een pak geld kwijt! Het was mijn baby. Ik zal mij maar concentreren op andere zaken dat zal het beste zijn voor mijn gemoedsrust.Ik had nog niets verkocht 
Ik trek er zelf de les uit dat ik in de toekomst ver weg ga blijven van biotech 
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
Amai, de klap is nu toch wel bijzonder zwaar.
Heb vandaag nog een klap gekregen van een heel ander kaliber.... Dus je ziet : een ongeluk komt nooit alleen....
Is het nu compleet over and out voor DPRX?
Ik had gelukkig 14dagen geleden alles verkocht. Maar ik had ook nog Exact in portefeuille qua biotech en heb die ook vandaag van de hand gedaan. Ik ga het ook wat voorzichtiger spelen,... spelen is misschien niet het juiste woord 
@insider : ik hoop dat je tegenslag ook louter financieel is en niets te maken heeft met je gezondheid of gezin?
@insider : ik hoop dat je tegenslag ook louter financieel is en niets te maken heeft met je gezondheid of gezin?
Jammer genoeg wél.... Mijn partner heeft heel slecht nieuws te horen gekregen... Hierbij vervalt het DPRX débacle in het niets... Maar we gaan ertegen vechten met alles wat we hebben. Misschien zal biotech een oplossing bieden!
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Ja.kva11 schreef:Is het nu compleet over and out voor DPRX?
@insider : hou jullie taai !
hopelijk komt alles goed !
Thx!fiston schreef:@insider : hou jullie taai !
Sterkte.
Geen nood insider, met al je goede inside tips zal je wel af en toe een x-bagger scoren die dit verlies goed maakt.
Geen nood insider, met al je goede inside tips zal je wel af en toe een x-bagger scoren die dit verlies goed maakt.
Insider houd de moed erin en het allerbeste toegewenst.
Uw wensen doen deugd ! Thx van harte.Inversor schreef:Sterkte.
Y