droog toilet
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Re: droog toilet
punt a: betaal jij uw leidingwater + daarop de bijdrage voor de zuivering.dw schreef: ↑5 november 2018, 16:25 En voor het overige: wat is het verschil tussen volgende scenario's?
a) Ik spoel mijn toilet door; het water stroomt naar een waterzuiveringsinstallatie, die het water zuivert tot een aanvaardbaar niveau en vervolgens ter beschikking stelt van landbouw en industrie.
b) Ik gebruik een droog toilet; ik spoel niets door, maar dat wordt gecompenseerd door hoger verbruik van grond- en oppervlaktewater bij industrie en landbouw.
punt b: de industrie en de landbouwer betaalt het water.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
een kilo gist in de toiletten van onze parlementariërs kappen zou ook wel leuke effecten geven
( het schijnt dat de st..... dan tot buiten op straat komt, net de werkelijkheid )
( het schijnt dat de st..... dan tot buiten op straat komt, net de werkelijkheid )
Voor mij niet, ik spoel door met regenwater. Wel een terecht punt natuurlijk, had duidelijker moeten zijn dat ik het over netto waterverbruik had. Qua kost maakt het idd wel een verschil voor de meeste mensen.Spruitekop schreef: ↑6 november 2018, 01:07 punt a: betaal jij uw leidingwater + daarop de bijdrage voor de zuivering.
punt b: de industrie en de landbouwer betaalt het water.
Door de hype van tiny houses en huisjes op wielen (op een trailer gebouwd) zijn de composterende toiletten weer 'in'.
Wie echter op het rioleringsstelsel is aangesloten kan toch beter regenwater gebruiken om zijn boodschap door te sturen. Zoals dw zegt komt het uiteindelijk ook wel in de natuur terecht.
Wie echter op het rioleringsstelsel is aangesloten kan toch beter regenwater gebruiken om zijn boodschap door te sturen. Zoals dw zegt komt het uiteindelijk ook wel in de natuur terecht.
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
Ook Bill Gates wil de toilet heruitvinden:
https://economictimes.indiatimes.com/ma ... 520139.cms
https://economictimes.indiatimes.com/ma ... 520139.cms
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
Praat voor uzelf he. 10.000 liter aan regenwater, in april volledig uitgekuist en toen slechts 1000liter toegevoegd om opnieuw te starten. Sindsdien geen water meer moeten toevoegen. Ook in de zomer niet. Het is handig dan juist af te spreken dat we slechts 2 maal per dag doorspoelen tenzij er iemand het schijt had. Nop wij hebben geen last gehad van de droogteInfy schreef: ↑5 november 2018, 12:12voor degenen die beschikken over regenwater, ze zullen zich deze zomer wel herinneren, waar àlle regenputten droog stonden. het was verboden om te sproeien enz...OOK met regenwater. Stel dat ze ook nog de waterdruk verlagen omdat er waterschaarste heerst (zoals in de zomer 76) dan zal je blij zijn te beschikken over een droog toilet.