droogkast uit duitsland, nederlandstalig frontje?
droogkast uit duitsland, nederlandstalig frontje?
zou graag een siemens droogkast kopen, ik zie dat die duidelijk goedkoper zijn in duitsland
belgie €555
https://new.ca-kc.be/nl/product/bf12c82 ... kieskeurig
vs duitsland 444 euro
http://www.idealo.de/preisvergleich/Off ... emens.html
maar dan heb je natuurlijk het frontje van de droogkast in het duits, wat ik liever niet wil
Heeft iemand een idee waar je zo'n frontje in het nederlands kan bestellen? Wellicht is dat gewoon een sticker die je er kan overplakken.
belgie €555
https://new.ca-kc.be/nl/product/bf12c82 ... kieskeurig
vs duitsland 444 euro
http://www.idealo.de/preisvergleich/Off ... emens.html
maar dan heb je natuurlijk het frontje van de droogkast in het duits, wat ik liever niet wil
Heeft iemand een idee waar je zo'n frontje in het nederlands kan bestellen? Wellicht is dat gewoon een sticker die je er kan overplakken.
Re: droogkast uit duitsland, nederlandstalig frontje?
De tekst wordt rechtstreeks op het plastik frontje gedrukt.
Anderzijds is de tekst op het toestel hier in huis tweetalig... 't Is wel niet hetzelfde model, maar ik wil graag wisselen
Anderzijds is de tekst op het toestel hier in huis tweetalig... 't Is wel niet hetzelfde model, maar ik wil graag wisselen
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
geen idee, ik heb nog stickers in andere talen gezien bij siemens machines vroeger maar misschien doen ze dat niet meer.
Dat frontje is toch maar een detail?
Het zal je steeds herinneren aan je goeie deal.
Het zal je steeds herinneren aan je goeie deal.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Eigenlijk is die droogkast een Bosch
Misschien eens piepen op hun site?
Misschien eens piepen op hun site?
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Mogelijk vind je met wat googelen ergens een nederlandstalige handleiding.
Er zijn niet veel Duitse webshops die zo'n grote toestellen in Belgie leveren.
Of ga je die zelf afhalen ?
Of ga je die zelf afhalen ?
- Oudere Jongere
- Hero Member

- Contacteer:
Wat bartd zegt.
Groot-electro kan je niet zomaar vanuit het buitenland naar hier laten leveren. De "goedkoopste" idealo-aanbieder zit in Schöllnach, nabij de Tsjechische grens. De volgende aanbieder geeft zelfs aan enkel naar bepaalde Bundesländer te verzenden...
Misschien eens bij Redcoon kijken; die verkopen vaak witgoed uit andere landen aan een lagere prijs dan hier maar hebben wel de logistieke structuren om dergelijk witgoed hier te leveren.
Groot-electro kan je niet zomaar vanuit het buitenland naar hier laten leveren. De "goedkoopste" idealo-aanbieder zit in Schöllnach, nabij de Tsjechische grens. De volgende aanbieder geeft zelfs aan enkel naar bepaalde Bundesländer te verzenden...
Misschien eens bij Redcoon kijken; die verkopen vaak witgoed uit andere landen aan een lagere prijs dan hier maar hebben wel de logistieke structuren om dergelijk witgoed hier te leveren.
op een droogkast gebruik je toch geen xx-programma's? Bij ons aan en uit, stand blijft altijd hetzelfde staan. Dat mag voor mij zelfs in het chinees zijn hoor. En zoals aangegeven, zoek een NL handleiding en weet precies waarvoor elke knop/keuze staat.
-
woodpeckerbird
- Hero Member

- Contacteer:
Je zal sowieso moeten uitwijken naar de derde leverancier, zijnde Wagner in dit geval. Enkel die verzendt naar België. Die verzending kost wel 50 euro. In het slechtste geval, namelijk als ze via spedition willen verzenden (op pallet). Anders is het 15 EUR naar België. In het eerste geval zou ik in Be bestellen.
Ik gebruik hier toch wel meerdere programma's op droogkast. Gaande van strijkdroog tot kastdroog. Eknel delicate was heb ik niet