DRTX
TIP
Re: DRTX
Ja, ik heb ze nog ! Ik verkoop ze niet met verlies !
houden wat je hebt!
Fors door de 13

Straks halen we TTPH nog in?
Straks halen we TTPH nog in?
Vandaag even door 14.
Meer dan 30% stijging op 2 weken. Verkopen of niet verkopen?
Er zijn weer overname geruchten, maar zijn die er niet altijd?
Meer dan 30% stijging op 2 weken. Verkopen of niet verkopen?
Er zijn weer overname geruchten, maar zijn die er niet altijd?
Als je ,inst significant is zou ik cashen.... But thats just me ....
Ik heb helaas vóór de dip gekocht dus ik denk dat ik nog maar wat afwacht.
Ik heb ze vandaag boven de 14 toch maar verkocht. Misschien koop ik nu wel TTPH
Snel beterschap Insider! Ze hadden mij gisteren ook bijna te pakken met mijn 2-wieler...
Snel beterschap Insider! Ze hadden mij gisteren ook bijna te pakken met mijn 2-wieler...
Goed nieuws:
http://tickerreport.com/banking-finance ... ital-drtx/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tickerreport.com/banking-finance ... ital-drtx/" onclick="window.open(this.href);return false;
DTRX is in goeden doen !!!!
ik hou ze alleszins nog in portefeuille.

ik hou ze alleszins nog in portefeuille.
ja idd !
24 maart is dé belissende dag voor DRTX. Evita heb jij nog dit aandeel in portefeuille ?
24 maart is dé belissende dag voor DRTX. Evita heb jij nog dit aandeel in portefeuille ?
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Ja insider, ik heb DRTX nog in portefeuille, nu met een winst van 30 % !
Hey Insider: ik heb ma 31/03 als de AdComm dag.insider schreef:ja idd !
Stijging vandaag waarschijnlijk door nieuw koersdoel door CS van $18 - > $22 en BoA initiatie en koersdoel van $20
Oeps Joris ik dacht de 24 ste.. In elk geval ik ga morgen wss aankopen. Evita prima ! Bijhouden hoor!
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Evita ..... stalen zenuwen !