Duurzame investering?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Duurzame investering?
Weet iemand waarover dit gaat.Word hier op de homepage aangeboden maar verdere informatie moet men aanvragen.
rendement-sparen
"ZELFS NU WE MIDDEN IN EEN ECONOMISCHE CRISIS ZITTEN, IS DE ECOLOGISCHE VOETAFDRUK VAN DE MENS GROTER DAN OOIT"
De voordelen die de economische groei en de wereldhandel hebben opgeleverd zijn enorm maar we hebben nu een punt bereikt waarop onze honger naar meer de druk op de natuurlijke hulpbronnen van de aarde veel te hoog heeft opgevoerd. Profiteer nu van de stijgende vraag naar grondstoffen.
Kenmerken investering:
Instap vanaf € 5.000,-
7,8% rendement per jaar.
rendement-sparen
"ZELFS NU WE MIDDEN IN EEN ECONOMISCHE CRISIS ZITTEN, IS DE ECOLOGISCHE VOETAFDRUK VAN DE MENS GROTER DAN OOIT"
De voordelen die de economische groei en de wereldhandel hebben opgeleverd zijn enorm maar we hebben nu een punt bereikt waarop onze honger naar meer de druk op de natuurlijke hulpbronnen van de aarde veel te hoog heeft opgevoerd. Profiteer nu van de stijgende vraag naar grondstoffen.
Kenmerken investering:
Instap vanaf € 5.000,-
7,8% rendement per jaar.
Re: Duurzame investering?
Het betreft een teakwood belegging.
Teakwood en andere hardhoutinvesteringen zijn al een paar keer op het forum aan bod gekomen. Gebruik even de zoek knop van het forum.
Wie slim is, blijft er zo ver mogelijk van weg. Alleen al die geheimdoenerij op hun webpagina zegt genoeg.
Teakwood en andere hardhoutinvesteringen zijn al een paar keer op het forum aan bod gekomen. Gebruik even de zoek knop van het forum.
Wie slim is, blijft er zo ver mogelijk van weg. Alleen al die geheimdoenerij op hun webpagina zegt genoeg.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Die geheimzinnigheid staat mij inderdaad ook niet aan.Maar dan stel ik mij de vraag waarom zij reclame kunnen/mogen maken op een goede/betrouwbare site zoals spaargids.Er staan er hier trouwens nog meer van dat op.Investeren in chalets in de Ardennen.
De reclame komt van Google ads en spaargids heeft daar geen controle over. Iedereen die daar wil voor betalen kan hier dus hun reclame laten plaatsen.