DVV Verzekeringen - Arco
DVV Verzekeringen - Arco
Net mijn brandverzekering gekregen.
Schandelijk dat ze dit er nog durven in vermelden !
' Als Arco-aandeelhouder geniet u tal van voordelen voor uw woningverzekering. Deze zijn verrekend in uw premie.

Schandelijk dat ze dit er nog durven in vermelden !
' Als Arco-aandeelhouder geniet u tal van voordelen voor uw woningverzekering. Deze zijn verrekend in uw premie.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Re: DVV Verzekeringen - Arco
Intussen zijn jullie met al die voordelen toch al lang schadeloos gesteld? 
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Naar het schijnt zal het ECB de arco-spaarders vergoeden.
Verhoogt de inflatie en doet de vraag stijgen.
Dat is toch wel voor te lachen zeker. Naar het schijnt gaan ze volgende maand bij iedere inwoner van belgie 10 000 euro op zijn/ haar rekening storten, als winstdeelname in de NV de belgische StaatLukske schreef:Naar het schijnt zal het ECB de arco-spaarders vergoeden.
Nu, een aandeelhouder Arco, heeft nog steeds een korting op uw brandverzekering. Dus zij maar content.
Doe de test: vraag offerte aan drie maatschappijen waar je geen korting krijgt en vergelijk dan bij DVV waar je een arco-korting krijgt.
Opgelet dat je appelen met appelen vergelijkt. Wie is de duurste? juist, DVV. Ik spreek uit ervaring (wel al meerdere jaren geleden)
Opgelet dat je appelen met appelen vergelijkt. Wie is de duurste? juist, DVV. Ik spreek uit ervaring (wel al meerdere jaren geleden)
lowietje schreef:Nu, een aandeelhouder Arco, heeft nog steeds een korting op uw brandverzekering. Dus zij maar content.
Enkel voor ondernemingen.
http://www.groeparco.be/advantages/be-n ... /item/118/
Zoals je zegt, appelen met appelen vergelijken, niet enkel uw verzekerde bedragen...stany schreef:Doe de test: vraag offerte aan drie maatschappijen waar je geen korting krijgt en vergelijk dan bij DVV waar je een arco-korting krijgt.
Dan kan je ziet dat het wel een zeer sterke polis is in vergelijking met veel maatschappijen, de goedkoopste is het zeker niet.
Ik heb me zeer sterk beziggehouden met vergelijkingen van brandpolissen en ben er zeer tevreden.
Om een vergelijking te maken : Niet iedereen zal met een Dacia rijden, sommigen zijn tevreden met een basis, andere willen meer.
Wat de arcopar betreft een extra korting als je arco hebt, is toch goed niet? Beter geen geld en wel korting als geen geld en ook geen korting .. :-)