e-banking DL
-
nullsestien
- Jr. Member

- Berichten: 53
- Lid geworden op: 08 okt 2008
- Contacteer:
e-banking DL
Hallo,
ik ben klant bij DLB en vroeg me af jullie van plan zijn om een verbeterde versie van de e-banking uit te brengen.
Ik bedoel met meer functionaliteiten en beter gebruiksvriendelilijkehid inzake transactie, grafiek en krediet kaart saldo etc
Bedankt
ik ben klant bij DLB en vroeg me af jullie van plan zijn om een verbeterde versie van de e-banking uit te brengen.
Ik bedoel met meer functionaliteiten en beter gebruiksvriendelilijkehid inzake transactie, grafiek en krediet kaart saldo etc
Bedankt
- Delta Lloyd
- Woordvoerder

- Berichten: 50
- Lid geworden op: 01 okt 2008
- Contacteer:
Re: e-banking DL
Delta Lloyd Bank werkt voortdurend aan de verbetering van haar webbankapplicatie. Recent werd de webbankmodule geactualiseerd (bv. met een overzicht van effectenportefeuilles). De prioriteiten die daarbij gehanteerd worden zijn gebruiksvriendelijkheid en eenvoud.
Binnen enkele dagen zal het voor nieuwe cliënten ook mogelijk worden webzicht- en spaarrekeningen te openen via de website. Het volgende project voorziet dat transacties via kredietkaart kunnen worden opgevolgd.
In de eerste plaats blijven we echter een relatiebank die via een zeer uitgebreid netwerk van kantoren (meer dan 270) ter beschikking staat van cliënten en kandidaat-cliënten.
Binnen enkele dagen zal het voor nieuwe cliënten ook mogelijk worden webzicht- en spaarrekeningen te openen via de website. Het volgende project voorziet dat transacties via kredietkaart kunnen worden opgevolgd.
In de eerste plaats blijven we echter een relatiebank die via een zeer uitgebreid netwerk van kantoren (meer dan 270) ter beschikking staat van cliënten en kandidaat-cliënten.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
nullsestien
- Jr. Member

- Berichten: 53
- Lid geworden op: 08 okt 2008
- Contacteer:
Re: e-banking DL
het is met teleurstelling dat ik, nota bene dankzij deze forum en niet via mijn DL internet bank, moet vernemen dat de rente op de webspaar rekening wordt naar 3,25 verlaagt.
Toen ik had voor deze spaar rekening getekent gad werd me trouwens verteld dat di 4% tot maart 09 gegarandeerd was.
Ik moet spijtig vast stellen dat mijn keuze om destijds van een "groot bank" naar DL te gaan voor betere voorwarden een fout geweest is.
Toen ik had voor deze spaar rekening getekent gad werd me trouwens verteld dat di 4% tot maart 09 gegarandeerd was.
Ik moet spijtig vast stellen dat mijn keuze om destijds van een "groot bank" naar DL te gaan voor betere voorwarden een fout geweest is.
- Delta Lloyd
- Woordvoerder

- Berichten: 50
- Lid geworden op: 01 okt 2008
- Contacteer:
Re: e-banking DL
Het is de aangroeipremie van 1% die gedurende 6 maanden is gegarandeerd. Dat is reeds zo van bij het begin van de actie (cfr. www.dlbank.be).
Met het tarief 3,25 % basisrente + 1 % aangroeipremie is het tarief van Delta Lloyd Bank nog steeds één van de betere van de markt.
Dat zal - nadat de volgende dagen de aangekondigde renteverlagingen bij een aantal andere banken zijn doorgevoerd - trouwens nog meer tot uiting komen.
U heeft dus wel degelijk de goede keuze gemaakt door voor Delta Lloyd Bank te kiezen - wij zullen onze rentepolitiek via de webspaarrekening blijven volhouden.
Met het tarief 3,25 % basisrente + 1 % aangroeipremie is het tarief van Delta Lloyd Bank nog steeds één van de betere van de markt.
Dat zal - nadat de volgende dagen de aangekondigde renteverlagingen bij een aantal andere banken zijn doorgevoerd - trouwens nog meer tot uiting komen.
U heeft dus wel degelijk de goede keuze gemaakt door voor Delta Lloyd Bank te kiezen - wij zullen onze rentepolitiek via de webspaarrekening blijven volhouden.