e-mail Belgacom.
e-mail Belgacom.
Beste,
Daar ik zo wat aan het uitzoeken ben wat ik kan besparen qua factuur, had ik graag een e-mail gestuurd naar Belgacom om een 2% betalingskorting te vragen bij contante betaling.
Na alles te hebben gebrobeerd... Belgacom is niet via e-mail bereikbaar....
Kan iemand mij hiermee helpen, die mogelijks ooit dit ook zocht en het toch vond?
mvg
Daar ik zo wat aan het uitzoeken ben wat ik kan besparen qua factuur, had ik graag een e-mail gestuurd naar Belgacom om een 2% betalingskorting te vragen bij contante betaling.
Na alles te hebben gebrobeerd... Belgacom is niet via e-mail bereikbaar....
Kan iemand mij hiermee helpen, die mogelijks ooit dit ook zocht en het toch vond?
mvg
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: e-mail Belgacom.
Het is de bedoeling van Belgacom, Telenet , Electrabel om zo WEINIG mogelijk bereikbaar te zijn.
Een emailadres van belgacom is niet makkelijk te vinden. Tenzij je naar je plaatselijk belgacomkantoor in je gemeente wil mailen, dat moet wel makkelijk te vinden zijn.
Ooit heeft een forumlid dit adres hier wel eens vermeld. Zal het straks even proberen op te zoeken, maar ondertussen kan het mailadres al lang ter ziele zijn gegaan.
Een emailadres van belgacom is niet makkelijk te vinden. Tenzij je naar je plaatselijk belgacomkantoor in je gemeente wil mailen, dat moet wel makkelijk te vinden zijn.
Ooit heeft een forumlid dit adres hier wel eens vermeld. Zal het straks even proberen op te zoeken, maar ondertussen kan het mailadres al lang ter ziele zijn gegaan.
Re: e-mail Belgacom.
experts@belgacom.be dit is mailadres dat ik op internet heb gevonden
Re: e-mail Belgacom.
post68197.html#p68197" onclick="window.open(this.href);return false;
'cds-ci2-prod@belgacom.be'
ondertussen ook eentje gevonden.
Als die wat veel mails binnenkrijgen gaan ze bij hun bazen wat zagen om het af te sluiten
'cds-ci2-prod@belgacom.be'
ondertussen ook eentje gevonden.
Als die wat veel mails binnenkrijgen gaan ze bij hun bazen wat zagen om het af te sluiten
Re: e-mail Belgacom.
Gisteren naar Telenet gebeld, ja man eer je daar het menuutje doorgelopen bent... Het heeft mij 5 min. geduurd en dan schakelde de centrale mij nog naar een verkeerde persoon... Hoe ze dat doen, weet ik niet. Bovendien duurde het dan nog enkele minuten eer ik effectief iemand aan de lijn kreeg. Dus in totaal een kleine 10 min. Het was gelukkig na 16u en belde ik gratis 
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Re: e-mail Belgacom.
als je op bsearch belgacom opzoekt kan je een mailtje sturen naar belgacom. hier staat wel geen mailadres op; maar als ze u contacteren zal er toch wel wat info opstaan zekers?
Re: e-mail Belgacom.
Belgacom
Koning Albert II Laan 177
1030 Brussel
Klantendienst: 0800/22 313
Technische dienst: 0800/22 700
Website: http://www.belgacom.be" onclick="window.open(this.href);return false;
E-mail: info@belgacom.be
gevonden niet bij Belgacom zelf maar op:
http://www.bcdi.be/nl/producten/domotica/belgacom.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Koning Albert II Laan 177
1030 Brussel
Klantendienst: 0800/22 313
Technische dienst: 0800/22 700
Website: http://www.belgacom.be" onclick="window.open(this.href);return false;
E-mail: info@belgacom.be
gevonden niet bij Belgacom zelf maar op:
http://www.bcdi.be/nl/producten/domotica/belgacom.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: e-mail Belgacom.
Thx obby, bedankt voor de moeite.
@ satsurfer: Als je dit een belachelijke vraag vindt... en dit ook zo laat merken via je smileys... tja, hoe verdiende jij hier je 5 sterren.
Zielige reactie...
@ satsurfer: Als je dit een belachelijke vraag vindt... en dit ook zo laat merken via je smileys... tja, hoe verdiende jij hier je 5 sterren.
Zielige reactie...
Re: e-mail Belgacom.
Obby schreef:Belgacom
Koning Albert II Laan 177
1030 Brussel
Klantendienst: 0800/22 313
Technische dienst: 0800/22 700
Website: http://www.belgacom.be" onclick="window.open(this.href);return false;
E-mail: info@belgacom.be
gevonden niet bij Belgacom zelf maar op:
http://www.bcdi.be/nl/producten/domotica/belgacom.html" onclick="window.open(this.href);return false;
info@belgacom.be bestaat niet meer, men zal er teveel mails naar verzonden hebben zeker, zodat ze overwerkt raken ?
Dit zou het enige mailadres nog zijn dat voorlopig nog bestaat experts@belgacom.be
( zolang ze daar ook geen 3 mails binnenkrijgen tenminste - dus waarschijnlik bestaat het morgen ook al niet meer )
Re: e-mail Belgacom.
Zou Jan.janssens@belgacom.be of peter.petersen@belgacom.be niet werken?
- Spruitekop
- VIP member

- Berichten: 5965
- Lid geworden op: 07 apr 2008
- Contacteer:
Re: e-mail Belgacom.
Gezien je het hebt over "16u" neem ik aan dat je bij Telenet bent. Naar Telenet bel je altijd gratis als Telenet-klantVaganzza schreef:Gisteren naar Telenet gebeld, ja man eer je daar het menuutje doorgelopen bent... Het heeft mij 5 min. geduurd en dan schakelde de centrale mij nog naar een verkeerde persoon... Hoe ze dat doen, weet ik niet. Bovendien duurde het dan nog enkele minuten eer ik effectief iemand aan de lijn kreeg. Dus in totaal een kleine 10 min. Het was gelukkig na 16u en belde ik gratis
(ook al is het geen 0800-nummer)... is mij toch verteld door Telenet.
Het doorlopen van het "menu" is inderdaad één hoop ellende, soms kom je gewoon op 'n antwoordapparaat terecht die je een hoop infomatie meegeeft maar waar je dus geen verhaal tegen hebt, dan moet je soms weer de ganse "weg" afleggen en op het laatst 'n andere optie kiezen om toch iemand aan de lijn te krijgen...
Ellendig maar zo filteren ze waarschijnlijk d'er 'n gans pak gespreken uit die eigenlijk automatisch (vanuit de gegevens van de de database) kunnen meegedeeld worden.
Re: e-mail Belgacom.
Dan moet je al wel eerst een naam hebben, op eent call-center hebben ze dikwijls elke week een andere voornaam en allemaal dezelfde voornaam. Dat zijn daar gebruikelijke praktijken.Obby schreef:Zou Jan.janssens@belgacom.be of peter.petersen@belgacom.be niet werken?
didier.bellens@belgacom.be ?



